Hier een onrustige nacht gehad. Werd wakker omdat ik moest plassen, en kreeg daarna flinke buikpijn. Voelde aan als een soort constante kramp, beetje scherp. Alsof je kramp in je kuit heb, maar dan meer in je liezen. Ik werd er niet heel bang van omdat ik het gevoel dat het niet mijn baarmoeder was, maar meer alles daaromheen. Het leek meer naar opzij te trekken, en omhoog naar mijn liezen. Ook leek het meer links te zitten. Nu maar eens googelen. Darmen? Bandenpijn? Het lijkt nu weg, op een wat zeurend menstruatiegevoel na. Maar daar maak ik me geen zorgen over, dat heb ik vaker. Maar toch, ik ben wel geschrokken. Herkent iemand dit?
Thnx meiden. Ik hou het er zelf ook maar op, dat het bandenpijn was. Het heeft al met al zo'n 10-15 minuten geduurd. Ach, weer wat nieuws, ik leer elke dag wat bij over zwanger zijn.
Ik had ook veel last van menstruatie pijn..... Mijn verloskundige gaf aan dat dit voornamelijk komt doordat je baarmoeder aan het groeien is! En die scherpe pijn in de liezen zal idd bandenpijn zijn...... Daar heb ik nu ook steeds last van.... Succes en fijne zwangerschap!
O zo vervelend inderdaad, wist niet dat het zo'n pijn kon doen. Nu nergens meer last van...gelukkig! Nou ja, zo lang het onschuldig is, kan ik alles aan!