wie ook in de wachtweken????

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door hanied, 15 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Aangezien ik nu in mijn wachtweken zit, zou ik het leuk vinden om hier een topic te openen voor alle dames die ook volop in spanning zitten!!! Wie kletst er mee?

2. Hans Tamara

28 apr 2008
    8
    0
    0
    centralist taxi/ taxi chauffer
    Geesteren (ov)
    Hallo Hanied.

Wij zitten ook in de wachtweken. 9 april punctie gehad en 12 april tp van 2 embryo's. Nu spannende wacht weken. Dit is onze eerste ICSI.
    Wij wensen jullie heel veel succes. We duimen voor jullie.

groetjes Tamara

3. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Hans tamara; jullie eerste icsi...spannend meid!
    wanneer mag je testen?

4. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
  5. lyts

lyts Lid

22 jan 2008
    51
    0
    0
    activiteitenbegeleider
    friesland
    Ik zit nu ook in de wachtweken.
    13-4 puctie gehad en 15-4 tp 1 emmy

6. lyts

lyts Lid

22 jan 2008
    51
    0
    0
    activiteitenbegeleider
    friesland
    oeps vergeten te vermelden,
    29-4 testdag

7. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    lyts, welke behandeling heb je gedaan?

8. lyts

lyts Lid

22 jan 2008
    51
    0
    0
    activiteitenbegeleider
    friesland
    Dit is onze tweede icsi.
    1ste icsi was in 2009 5 eitjes 2 emmy's terug geplaatst geen cryo's.
    2de icsi zitten wij nu in, hadden 4 eitjes en 1 teruggeplaats op 15-4 en helaas weer geen cryo's.
    Denk dat deze icsi ook mislukt is, omdat ik op dit moment behoorlijke ongi krampen heb en last van mijn onderrug.
    Maar goed ik voel natuurlijk weer van alles en nog wat en soms zegt dat ook niets. Probeer toch wel om weer positief te denken.

liefs lyts

9. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    blijft toch spannend, lyts! Ik heb net een test gedaan en vet negatief! Ik ben nog aan de vroege kant, want mag pas de 28e testen maar heb er weinig vertrouwen in, aangezien ik zowat geen symptomen heb! Ik leg me er maar bij neer.... Jij succes!

10. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Ik heb ook mn eerste ICSI gehad. Vorige week vrijdag terugplaatsing gehad van 2 embryootjes, nu 30 april testen. We moeten die dag voor half tien naar de kliniek komen voor een bloedtest. Dat vind ik wel een beetje eng, twijfel dan ook of we na de bloedtest nog thuis gaan testen. Dan is het telefoontje zelf niet zo beladen, als je begrijpt wat ik bedoel...
    Voor de rest zit ik nu thuis met een overstimulatie, maar mn gevoel is op dit moment nog heel rustig. Hoop dat dat ook zo blijft anders worden de dagen wel heeeeeeel lang :)

Succes iedereen, hoop dat jullie positief testen!!!

11. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    spannend Joontje! Ik duim voor je op een positieve test en veel water drinken tegen die overstimulatie!

12. lyts

lyts Lid

22 jan 2008
    51
    0
    0
    activiteitenbegeleider
    friesland
    Hanied, je bent inderdaad te vroeg met testen, jij mag de 28ste en ik de 29ste. Negatief zegt nog niets, maar begrijp jou gevoel wel ongeveer, ik zit immers in hetzelfde schuitje.;) Meid positief blijven, hoe moeilijk dat ook is!!! Blijf hoop houden zolang je de rode:x:x:x duiveltjes nog niet gezien hebt.

liefs lyts

13. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    ja en dan zul je zien dat ik vandaag ineens mijn boobs voel en krampjes in mijn buik heb...... Ik weet het niet meer hoor!

14. lyts

lyts Lid

22 jan 2008
    51
    0
    0
    activiteitenbegeleider
    friesland
    Ja ik weet 't, Ons lichaam kan ons behoorlijk voor de gek houden:(. De ene keer denk ik Ja en het andere moment denk ik nee.
    Wachten duurt lang.
    Dit is naar mijn mening de moeilijkste tijd van de hele behandeling.
    Hopelijk wordt het wachten goed beloond. Mijn duimen draaien overuren voor de dames in de wachtweken.

liefs lyts

15. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Nou dames, begin nu echt symptomen te krijgen.....steken in mijn baarmoeder en eindelijk....die gevoelige (.)(.) Ben nog nooit zo blij geweest om pijnlijke borsten! Die wachtweken zijn idd het ergst van de behandeling! Fijn weekend iedereen!

16. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    heb vandaag toch maar getest...kan echt niet tot woensdag wachten...helaas negatief! zou het kunnen dat het woensdag dan wel ineens positief is??? Ik heb getest met kv 2voor 4,99! hmmm....

17. lyts

lyts Lid

22 jan 2008
    51
    0
    0
    activiteitenbegeleider
    friesland
    Hoi Hanied,

kan je hier helaas geen antwoord op geven, maar zolang er geen :x:x:x zijn dan kan het misschien wel.(wil je ook geen valse hoop geven) Blijf hopen en nog effe geduld hebben, eind deze week weten wij meer.
    Ik voel niets, nada, nop. Nou ja alleen wat last van mijn onderrug, maar goed dat heb ik ook als ik ongi moet worden. Zolang je geen rood ziet blijven hopen dat doe ik namelijk ook.

liefs lyts

18. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    nou meiden, binnenkort een aantal testdagen voor ons! Hoop voor ons allen op een mooi posi bericht! Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik ben op van de zenuwen! Als het kruidvat nu open was, was ik er naar toe gerend om nieuwe testen te halen!

19. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Oké kon me niet meer inhouden, 30 april is mn testdatum. Vandaag was het 16 dagen na de pregnyl.. Heb 2 testen gedaan, de digitale van clearblue en 1 van de kruidvat en beiden zeggen ZWANGER!!! Dan moet ik toch gewoon zwanger zijn????? Kan toch niet meer van de pregnyl komen?? Krijg vrijdag nog een bloedtest..

Liefs

20. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    proficiat Joontje! De pregnyl is echt al uit je lichaam hoor....je bent gewoon zwanger!

heb vandaag een test gedaan en was ook negatief...zie het somber in voor morgen... maar goed morgen weten we meer!

Deel Deze Pagina