Eerste keer 2 dagen voor NOD, dik positief met CB digitaal. Tweede keer 6 dagen voor NOD heel vaag Derde keer 2 dagen voor NOD ook vaag.. Ik probeer het nu vol te houden totdat ik overtijd ben. Niet dat t dan meer zekerheid geeft dat je geen (v)mk krijgt; het is elke keer na nod pas fout gegaan. Maar ik hoef het nu niet meer te weten eigenlijk, we lopen er al voor bij de gyn... Nu maar hopen dat ik het vol hou
Hai Bollie Weet het eigenlijk niet meer. Denk dat ik het aankijk tot vrijdag en dan nog een tes doe. En anders naar de HA. Voor ons is dit de eerste ronde voor een tweede kindje. Heb een Mirena gehad en die is er sinds begin juni uit. Van de ene kant zou mijn cyclus dus in de war kunnen zijn, maar zelfs na een dikke 10 jaar de pil was mijn cyclus meteen weer in orde. Dus waarom dan nu niet meer? Verder heb ik allerlei symptomen (misselijk van allerlei geuren, metaalachtige smaak in de mond, donkere tepels) die ik allemaal herken van de vorige keer. Maar ja, toen testte ik dus wel al 5 dagen voor de NOD duidelijk positief. Wachten dus maar..... Sterkte woensdag! Tanja