zwanger naar disney

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marieke1983, 1 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hoi hoi,

eind maart ga ik naar disney toe! :D we gaan met vrienden met de auto naar Davy crocket. 3 dagen entree, we komen de avond vantevoren al in Davy Crocket aan dus de volgende dag kunnen we uitgerust het park in!

ik ben dan 21 weken zwanger. nu vraag ik me af: wie is er nog meer zwanger in disney geweest, en waar zijn jullie wel en niet in geweest? achtbanen enzo sla ik wel over, maar een attractie als Pirates (grote boot, fata morgana achtig alleen stort de boot 2x een klein stukje omlaag) moet toch wel kunnen?

wat vinden jullie?

groetjes, Marieke

2. Gabrielatje

Gabrielatje Niet meer actief

Hi Marieke,

Ik zou die boot toch echt overslaan hoor. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen. Ik zou eigenlijk ook gaan skieen eind feb. maar dat sla ik toch ook echt over te bang dat ik val.

Ik vind het een kleine moeite om bepaalde dingentjes te laten voor je wondertje in je buik :D

Maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten en anders even aan je VK vragen.

Liefs Charis

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ja ik ben naar Euro Disney geweest toen ik 15 weken zwanger was. Het was al geboekt en kon niet meer worden geannuleerd anders hadden we daar voor gekozen. Ik ben niet in achtbanen geweest want dat mag ook niet! Overal waar ik in mocht ben ik natuurlijk wel ingegaan. Aangezien ik achtbanen het leukst vind is het wel heel teleurstellend dat je er niet mag van je wilt zo graag. Ach ja zwanger zijn is veel leuker!

Wat betreft die boot dat kan echt makkelijk. Ik ben heel voorzichtig soms TE maar dat kan echt. Anders had er ook wel een bord gestaan dat het niet mag voor zwangeren. Meid echt dat stelt niets voor.

Heel veel plezier in Disney

gr vruchtje

4. Marieke1983

ik zal het ook wel even aan mijn vk vragen, maar dat kan nu nog niet aangezien ik nu een tr*t van een vk heb en binnenkort een andere ga zoeken..

achtbanen vind ik normaal ook wel leuk maar zijn geen favoriet, dus dat zal wel gaan. de simulator ga ik ook niet in aangezien je daarbij een riem over je buik moet doen dus dat gaat niet en overleef ik ook wel.
    mijn 2 favo attracties zijn de pirates en het spookhuis.

ach ja, daar gewoon zijn vind ik al leuk, ben echt een pretpark verslaafde ;)

maar zo'n boot moet kunnen, je krijgt geen klap, de vallen duren nog geen 2 seconden enz.

5. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Pirates kan gewoon hoor, Phantom ook.
    Space mountain, Rock n Rollercoaster, Indiana Jones, Big thunder mountain en Tower of Terror zou ik in ieder geval niet doen ;) Star wars ook niet, maar voor de rest is er weinig dat je niet kunt doen naar mijn mening.
    Wij gaan vannacht weer :)

6. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Wij gaan ook eind maart naar parijs en willen ook naar Disney maar vraag me af of het verstandig is.. is het wel leuk zonder dat je in de achtbanen kan enzo?

zowiezo zou ik niet in de achtbaan gaan....

7. Jantie

Jantie Actief lid

15 okt 2008
    112
    0
    0
    Wij zijn in November geweest en er is nog genoeg te doen en te zien als je zwanger bent. Het enige nadeel vond ik het wachten steeds op de andere die wel mochten, maar vaak ging ik dan even ergens anders kijken in de buurt.

Veel plezier!

Oh ja, de Pirates kun je makkelijk in hoor en Buzz Lightyear ook.
    Ik vond het erg jammer dat ik niet in Nemo mocht.

8. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ten eerste ben jaloers! Je kan daar ook zulke leuke baby spullen kopen dus je hoeft niet eens in de attracties haha
    Heb al alle winnie the pooh knuffels en mickey knuffels in huis voor onze jongen hihi

Maar zelfs Tower of terror mag en pirates ook. De rest zou ik inderdaad niet doen. Maar als de rest wel gaat, ga de winkels in! Hihi

Ga zelf weer als onze kleine iets ouder is maar zou nu zo weer gaan

9. Marieke1983

buzz lightyear en nemo ken ik niet, wat zijn dat voor attracties? ben 3,5 jaar terug voor het laatst geweest.

en babyspullen dat klopt ja! ik heb altijd al zo'n teigertje pakje willen hebben met een staartje :D dus shoppen is idd wel een goed idee ;)

tower of terror hoeft van mij zelf niet, van de attracties waar ik niet in mag ga ik alleen de big thunder mountain missen, die is zo gaaf!

@Fiene: leuk dat je vannacht gaat! veel plezier!

10. Nemo mag ook niet (of zou ik iig niet doen) je zit nl heel strak in die bakjes.

Buzz Lightyear is ontzettend leuk, is een soort lasergame. Mijn vriend en ik zijn er verslaafd aan :D

In november ben ik voor het laatst geweest, met Halloween. Ik was toen net 20 weken zwanger, heb mijn ogen uitgekeken (zoals altijd) maar baalde toch wel een beetje dat ik niet in de achtbanen kon.

Pirates en Phantom kan zeer zeker wel, geen grote vallen en geen strakke beugels.

Ik wens je super veel plezier in Disney, wij gaan waarschijnlijk in juni weer, maar dan met de kleine!

11. Marieke1983

hey Energy, beetje stomme vraag, maar paste je met je buik in de peter pan flight? die beugels zitten zo al strak, vraag me af of dat met een 20 weken buik gaat....

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    achtbanen is geen punt hoor ze zetten die bortjes erbij ter bescherming vanhunzelf. dat stel je krijgt een mk na je dar geweest bent je dit niet op hun kunt verhalen.

het word pas een probleem als je buik in de weg zit.

zelf ben ik bij onze eerste in het begin nog naar walibi geweest. was 9 wk heb van te voren druk op intenret gezcht. en stond dus overal dat je er in kan zoang je erin past. heb dt ook gedaan en een hele gezonde dochter aan over gehouden.

big thuder mountain gaat niet over de kop oid. en valt verder ook mee dus.

13. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Nou ik vind 9wk of 21wk zwanger wel een groot verschil. Bij 9wk zit je baarmoeder nog goed beschermd achter schaambotje enzo, maar bij 20wkn niet meer hoor. Of je nou grote buik dan hebt of niet, als er iets heel strak tegen aan zit of je krijgt er toch een klap van een beweging tegenaan... lijkt mij geen goed idee!
    Iedereen moet het zelf weten, maar vind het bij 20wkn wel onverantwoord om in achtbanen te gaan.

14. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    Die gekke zus van mij is drie weken voor de bevalling nog in de wildwaterbaan geweest, heb haar echt voor gek verklaard, zou dat nooit doen. Mijn nichtje is nu trouwens wel gek op snelle dingen haha..

Ben jaloers op je! we zouden een keer naar disney gaan en toen kregen we autopech in belgie :(

ik zou goed naar de bordjes kijken en anders alleen in de bejaardeactiviteiten gaan haha.. een kind krijgen is ook al een hele atractie!

heel veel plezier gewenst!

15. Marieke1983, daar zijn we niet in geweest de laatste x, is namelijk altijd ontzettend druk en we waren er het halloweenweekend, dus nog drukker dan normaal.

Maar die beugels sluiten niet strak, dus je kunt het proberen. Ik raad je aan om eerst pinokkio of sneeuwwitje te proberen, is niet zo druk, dus niet zo'n lange rij

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Waarom zou je niet kunnen?
    Kan prima hoor!

En je kan hele leuke babyspulletjes kopen daar :D
    (met Stampertje erop bijv, kijk maar op mn babysite ;))

Wij zijn er afgelopen November geweest en ik was blijkbaar ook al zwanger toen, alleen wisten we t nog niet.
    Ik ben lekker overal in geweest; Tower of Terror (5x achter elkaar), Space Mountain, etc.

Maargoed, dat zou ik nu ook niet meer doen hoor!
    Maar buiten de achtbanen en tower of terror om kan je bijna overal in hoor.
    Lekker van genieten dus!

Deel Deze Pagina