Ik ben gistermiddag mijn slijmprop verloren, heb daarbij licht bloedverlies gehad. De hele verdere avond veel last van harde buiken en krampen in buik en rug, maar niet regelmatig. Toen ik vanmorgen wakker werd eerst nergens last van, maar gedurende de dag toch weer flink wat pijnlijke harde buiken gehad en af en toe menstruatiekrampen. Ik ben nu 35,4 dagen zwanger, maar omdat mijn eerste ook met deze termijn geboren is,hou ik overal rekening mee. Wanneer verloren jullie de slijmprop en hoelang erna ben je bevallen? Had je in de tussentijd ook krampen /harde buiken en bleven die aanhouden of stopten net als bij mij ook eerst? Ik weet dat het bij iedereen anders is,maar ben gewoon benieuwd naar verhalen van anderen.
Hallo Ikke, Wat spannend! Bij mij braken mijn vliezen 48 uur nadat ik mijn slijmprop verlor. Maar weet dat het nog wel even kan duren voor je.......helaas hihi.
Spannend zeg! Ik verloor mijn slijmprop pas toen de bevalling al vol op bezig was. Dus aan mijn ervaring heb je niet zo veel Heel veel succes!
Bij mij begon het bij de 1e met het verliezen van de slijmprop na wat krampen in mn slaap.. er kwamen weeën maar die stopten. Dag erna rond etenstijd kwam het weer opzetten en ochtend erna was ik mama
Bij mijn oudste met 37.4 de slijmprop verloren. Hij is met 40.3 geboren. Bij de andere niet echt een prop verloren.
Zelfde dag begonnen, maar dat is niet altijd zo. Het kan soms wel dagen/weken duren. Het verliezen van de slijmprop Hoop dat het snel doorzet.
Bij mij begon het ook dezelfde dag.. Verloor er ook een beetje bruinachtig/roodachtig slijm/vocht bij.. Ben naar het ziekenhuis gegaan en werd daarna weer naar huis gestuurd onder het mom van het is je slijmprop dus t kan nog wel ff duren.. Kort na thuis komst begonnen de weeen veel krachtiger te worden en ben daarna weer net zo hard terug naar t ziekenhuis gegaan Dus aan mijn verhaal heb je ook weinig ben ik bang Succes!
Hier nog steeds niets. Op zich wel fijn,want ik ben morgen pas 36 weken. Maar eigenlijk had ik me er al helemaal op ingesteld, vooral omdat ik de hele avond zulke krampen gehad heb. Ach ja, we wachten het rustig af. De verloskundige heeft gezegd dat ze niet denkt dat ik de 40 weken ga halen. Dat denk ik ook niet, maar ben erg benieuwd of hij in ieder geval wacht tot de 37 weken.
Ruim 2 weken geleden in zn geheel. Lag in het ziekenhuis. Ook al ontsluiting. Sindsdien hevige voorweeën in de avond en nacht maar nog steeds geen baby. Nu ruim 37 weken zwanger.
Bij de eerste wel een slijmprop gezien, toen 1,5 week later bevallen (maar wel heel veel voorweeën). Bij de tweede niets van gemerkt.
Eind vd middag slijmprop verloren met 39+3 , 2 uurtjes later braken mijn vliezen, 60 uur daarna met 39+5 is onze zoon geboren na doorleiding ivm langdurig gebroken vliezen.
Ik zit met spanning te wachten. Gistermorgen enorm veel slijm verloren en vannacht de echte prop. Het rommelt wel heel erg, maar het zet nog niet door. Ben nu 39.6 trouwens.
Slijmprop 's ochtends verloren. (39w) De hele dag wat buik en rug krampen gehad. 's avonds veranderden de krampen in weeën. 01:20 werd onze zoon geboren. Spannend zeg!
Het rommelen is nu over en de beeb is erg rustig. Stilte voor de storm of zal het nog een paar dagen duren...