Juf/meester kadootje ideeen

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Happymam, 1 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.251
    306
    83
    Ik ben op zoek naar leuke ideeën voor kadootjes voor jufs en meesters. Mag iets kleins zijn en graag niet te duur (5 jufs en 2 meesters).
    Wat geven jullie?
    Als je niks geeft ook prima, discussie daarover liever niet hier.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik had een mini watermeloen als een snoepje in cellofaan papier verpakt en met een kaarte: een meloen keer bedankt ( of gefeliciteerd)

Meloen was 2,50 euro.

Novi, Poolvos en Happymam vinden dit leuk.
  3. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Bij de action heb ik mini-canvas gekocht, zijn 6x6 cm met ezeltje. 2 in een verpakking, 1 euro.
    Deze laten beschilderen door de oudste en deze heeft hij de juffen gegeven.

Happymam en bosi333 vinden dit leuk.
  4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Een tropische beker vd action met marsjes er in. Zoon schrijft zelf op een kaartje: bedankt lieve juf,door u heb ik meer in mijn mars!

Happymam en bosi333 vinden dit leuk.
  5. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Hier voor 2 kinderen in totaal 5 juffen. Ze krijgen alle 5 een cadeaubon van 5 euro voor de ijswinkel in de stad. Ze hebben het leuk inpakt in een grote ijshoorn. Kunnen ze in de vakantie een ijsje gaan eten.

Happymam vindt dit leuk.
  6. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Dat is een tof idee!! Ga ik onthouden

luca75 vindt dit leuk.
  7. Zwierezwaai

Zwierezwaai Niet meer actief

Ik heb er hoogzwanger niet veel puf voor dit jaar. Heb bij dille &kamille een potje gekocht waar je zelf een mini Palm (kamerplant) in kunt kweken voor nog geen €2 p/st. (Hier ook 6 juffen in totaal) De meisjes maken er een mooie tekening bij waar ik op de achterkant een bedankje schrijf voor het fijne jaar. Zoon houdt niet van tekenen en zit in gr 7 dus daar een kaartje bij met bedankje

Happymam en Fuddey vinden dit leuk.
  8. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hier potjes met marsjes er in met de tekst: Bedankt door jouw heb ik meer in mijn Mars.

Of een grote in cellefaan.

Als klas hebben ze ook al een soort vriendenboekje gemaakt.

Happymam vindt dit leuk.
  9. AnnemarieK77

AnnemarieK77 Actief lid

6 jun 2019
    324
    489
    63
    Vrouw
    Ik kom om in de stekjes van mijn pannenkoekplant. Dus hier worden er jampotjes met krijtstift versierd met een stekje erin.

Zwierezwaai, Happymam en pippa26 vinden dit leuk.
  10. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Ik heb een solar lampje bij action gekocht, in de vorm van gloeilamp (99cent) en dan een zakje zand met daarin zo'n "cocktail parasolletje" , een schelp en een mini bounty. Een kaartje eraan "Even opladen.. ¤ fijne vakantie!" 2 juffen, 2 stagiaires en 4 peuterleidsters.

Happymam, tupp en pippa26 vinden dit leuk.
  11. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.659
    2.110
    113
    Een doosje ferrero rocher chocolade met een zelf gemaakte wikkel: juf, u bent goud waard!

Happymam en pippa26 vinden dit leuk.
  12. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Leuke ideeen! Ik ga ook voor de pannenkoekenplant met fototjes op de pot :)

Happymam vindt dit leuk.
  13. Lindawen79

Lindawen79 Bekend lid

9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    #13 Lindawen79, 1 jul 2019
    Laatst bewerkt: 1 jul 2019
    Berichtje van mij als juf
    Inderdaad worden we de laatste schoolweek overladen met cadeautjes. Ik ben altijd heel blij met alle zelfgemaakte knutselen en frutsels. En dan die snoetjes erbij. Waarderen we zeker heel erg! En ook als iemand niets gemaakt heeft is dat echt gewoon prima! Dikke knuffel heeft hetzelfde effect. Vorig jaar waren er drie kinderen die niets hadden gegeven en nog voordat ik in de kring begon hadden ze elkaar al veroordeeld bij wijze van spreken. Dat vond ik zo vervelend. Meteen een goed gesprek van gemaakt. Gelukkig was het daarna ook voor de kids oké.

Happymam vindt dit leuk.
  14. PeAn

PeAn Niet meer actief

Koelelementen in de vorm van een flamingo en een ananas met een kaartje.

1 voor de stagiaire met de tekst.
    Je bent een 'koele' stagejuf. Succes met je opleiding. Bedankt dat je mij naar huis bracht toen ik ziek was.

(We waren allemaal ziek en dat wist haar juf, toen dochter ziek werd heeft zij haar dus naar huis laten brengen door de stagiaire. Zo ontzettend lief!)

En 1 voor haar juf met de tekst.
    Je bent een 'koele' juf. Bij jou ben ik in mijn (koel)element. Tot volgend jaar!

(Dochter krijgt (gelukkig) volgend jaar weer dezelfde juf en sluit haar basisschool af bij deze topper!)

Zwierezwaai, Happymam en bosi333 vinden dit leuk.
  15. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
  16. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.970
    686
    113
    Vrouw
    Wij hebben dit jaar leuke, zomerse servetjes uitgezocht. Kleurrijk lintje eromheen, parasolletje erbij en een kaartje met fijne vakantie.

17. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    De leraren van de extra vakken hebben een doosje Merci gekregen. De meester een klein bierpakketje en de juf (4 dagen per week) heeft een groter pakket gekregen met dingen die ze lekker vindt. Omdat dit de eerste juf is die Q echt begrijpt en haar tot leren kan laten komen was het wat extra’s, zou ik normaal niet doen; flesje witte en rosé wijn van de druif waar ze van houdt. Boekje over Italiaanse steden waar ze deze vakantie met haar eigen kinderen naartoe zou gaan, wat kleine houdbare Italiaanse hapjes.
    Ik heb de juf tijdens het helpen een paar keer gesproken, we houden blijkbaar van dezelfde wijn en Italië, anders had ik het nooit geweten.

Deel Deze Pagina