Wanneer NIPT uitslag Gendia Antwerpen?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by prulletje2, Dec 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

May 20, 2014
    4,047
    2,039
    113
    Wie heeft er recent een NIPT test gedaan bij Gendia Antwerpen en wanneer had je de uitslag? Was dit inclusief weekend/feestdagen?

Ik heb woensdag de 16e de test gedaan. Dit werd nu in NL geprikt en moest daarna eerst naar Antwerpen gestuurd worden voordat het naar Amerika gaat. Ik weet niet of dat een dag extra kost of dat ze het dezelfde dag nog ontvangen hebben.

Ik was vorig jaar precies dezelfde periode zwanger. Toen op woensdag de 17e een test gedaan en hadden we op vrijdag de 26e de uitslag (2e kerstdag, maar dat hebben ze in België niet).
    Dat was dus 9 dagen. Maar dat was nog in Antwerpen geprikt. Daar zat een zaterdag en een zondag tussen en 1e kerstdag.
    Als het nu weer 9 dagen zou duren, zou ik het 1e kerstdag moeten ontvangen, maar dat lijkt me niet?
    Dus ben wel benieuwd naar jullie ervaringen!

2. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

Aug 12, 2012
    427
    62
    28
    Ik ben ook aan het wachten, ben maandag de 14e in Nl geprikt - ik heb ze vandaag gebeld, het kan mogelijk voor kerstavond maar net kan net zo goed 14 dagen duren helaas. Hele internet al afgespeurd - varieert tussen de 8 en 14 dagen.... (Das inclusief weekend) Na prikken in Nl wordt het pas de volgende dag naar Vs gestuurd. Eerste kerstdag zijn ze trouwens gesloten dan kan je geen uitslag krijgen. Vrees dat er niets anders op zit dan wachten ...

3. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

Aug 12, 2012
    427
    62
    28
    Nou ja! Wat een toeval ik heb zojuist om 21:53 de uitslag gekregen ! En alles goed!!! Hopelijk jij ook snel antwoord!

4. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

May 20, 2014
    4,047
    2,039
    113
    Ohh fijn!! En weet je het geslacht ook? Stond er bij jou nu wel bij hoeveel cfdna? Want ik las dat in een ander topic en dat stond er bij mij vorig jaar helemaal niet bij.
    Jij was 2 dagen eerder dan ik, dus dan hoop ik dat ik ook donderdag nog voor kerst de uitslag nog krijg!

5. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

Aug 12, 2012
    427
    62
    28
    Ja geslacht staat meteen in de brief, daarnaast staat erbij 7% cffDNA
    Is dat belangrijk dan?

6. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

Aug 12, 2012
    427
    62
    28
    En inderdaad hopelijk met kerstavond weet je het ook!🌲

7. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

May 20, 2014
    4,047
    2,039
    113
    Ja ik weet dat het geslacht erin staat maar vroeg me af of jij het ook wilde weten 😊.
    Ik weet niet of dat cfdna belangrijk is maar in dat andere topic stond hoe meer je dat hebt hoe eerder de uitslag. Dus ik was benieuwd wat ik vorig jaar had maar dat stond er toen niet bij.

8. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

Aug 12, 2012
    427
    62
    28
    Oh haha, ik heb een vriendin gebeld die vertelde dat ze eerst nog extra mail moest sturen om het geslacht te weten dus ik opende de bijlage al (wilde wachten tot mijn vriend over 2 uur thuis komt) maar daar stond het al. Nu kan ik in elk geval alvast genieten van idee nu maar hopen vriendlief snel thuis!

Ik weet niet hoeveel DNA van baby minimaal nodig is, kans te weinig is heeel klein weet ik.

9. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

May 20, 2014
    4,047
    2,039
    113
    Oh spannend! Hoop dat hij er snel is! Eerste kindje?

10. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

Aug 12, 2012
    427
    62
    28
    Ja dat hoop ik ook! Is ons tweede kindje - daarnaast heb net als jij een MA meegemaakt, hoop dat ik na 12 weken echo donderdag en dit nieuws eindelijk kan gaan genieten....maar nipt uitslag helpt wel! Hoop voor jou ook top uitslag, wat is het spannend he?

11. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

May 20, 2014
    4,047
    2,039
    113
    Nou inderdaad! We wachten maar af haha...

12. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

Mar 24, 2013
    1,908
    387
    83
    Ik ben de 17e geprikt en wacht ook mrt grote spanning... Zucht. Ik hoop dat ik iig dit jaar iets hoor ik ga daar toch wel een beetje van uit

13. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

Aug 12, 2012
    427
    62
    28
    Ben je geprikt in NL?
    Op mijn brief staat trouwens 21 december - mijn betaling aan gendia is pas vandaag bij ze binnengekomen, dus wellicht is het geprikt op 14e en uitslag 21e...?? zou mooi zijn als bij jullie ook 7/8 dagen is. (26e wel open)

Vriendlief inmiddels ingelicht - wij krijgen een tweede meisje! Leuk extraatje geslacht te weten - zit hier met vette grijns😁

14. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

May 20, 2014
    4,047
    2,039
    113
    Succes emm! Hoe ver ben jij zwanger nu?

Gefeliciteerd rosalie! Wij hebben al een jongetje. Ben benieuwd wat de tweede wordt! Maakt me echt niks uit maar ik wil het wel weten haha!
    Maar vooral of het gezond is natuurlijk! Zou een mooi kerstcadeautje zijn!

Hier hadden wij vorig jaar ook pas betaald nadat we de uitslag allang hadden. Dus ik denk niet dat ze daar op wachten voor je de uitslag krijgt. Kwam omdat hun pinautomaat niet werkte in antwerpen toen en ze zouden dan een factuur sturen, maar die stuurden ze steeds niet. Heb er toen zelf maar om gevraagd. Wel zo netjes dacht ik. Nu wel direct betaald, dus dat zal heus wel binnen zijn.
    We gaan weer een dagje vol spanning de mail in de gaten houden!

15. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

Aug 12, 2012
    427
    62
    28
    Dank je wel! 😄 ik kreeg factuur met daarin de tekst meteen te betalen - mijn vriend die nipt zou betalen keek hieroverheen in alle eindejaarsdrukte op werk...die dacht betalen na uitslag. Dus die meteen met spoed laten overmaken want anders kreeg je uitslag niet.
    Heeeel netjes van je dat je ze wees op factuur (-; Hopelijk voor kerst een mooie uitslag, succes met wachttijd doorkomen!

16. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

Mar 24, 2013
    1,908
    387
    83
    Ja ik ben geprikt in nl na afwijkende combinatietest

17. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

Aug 12, 2012
    427
    62
    28
    Oh wat spannend! Je hoort het sowieso dit haar denk ik gezien hoe snel ik uitslag kreeg. Dat hoop ik voor je, en bovenal een heel goede uitslag!

18. moekkie

moekkie Actief lid

Nov 21, 2015
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben dinsdag in Nederland geprikt en week erop op dinsdag al de uitslag!

19. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

Mar 24, 2013
    1,908
    387
    83
    Oh wat snel! Het is morgen een week geleden..
    Werden jullie gebeld? En hoorden jullie ook meteen het geslacht?

20. moekkie

moekkie Actief lid

Nov 21, 2015
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je krijgt een email. Meteen kun je lezen of het resultaat normaal is en in de bijlage stond dit:

NORMAAL NIPT RESULTAAT VOOR CHROMOSOOM 21, 18 en 13 :

Het resultaat van de NIPT maakt trisomie 21 (Down syndroom), trisomie 18 (Edwards syndroom en trisomie 13 (Patau syndroom) onwaarschijnlijk.

De baby is een MEISJE

Share This Page