hallo allemaal ik heb eind februari gestopt met de pil en daarna gewoon op 4 maart ongesteld geworden. nou heb ik dus geen enkel idee waneer ik weer ongesteld ga worden(rot onzekerheid) nou heb ik al sins een dag of 6 echte menstruatiepijn! ik voel me net alsof ik ongesteld ben alleen zonder bloed verlies ik heb ook geen idee waneer ik als ik niet ongesteld word zou kunnen testen? heeft er iemand hier evaring mee of heeft er iemand tips? heel erg bedankt groetjes bianca
Hoi Weet je nog hoe je cyclus was voordat je met de pil begon? Zo heb ik t ook gedaan toen ik stopte met de pil en mijn cyclus was meteen weer zoals vanouds.. 28 dagen precies..
hoi kristel86 ja voordat ik zwanger werd van mijn zoontje had ik een cyclus van precies 28 dagen als ik nu weer na 28 dagen ongesteld zou moeten worden betekend dat ik dan op 1 april zou kunnen testen? ik heb helemaal geen helder slijm ondekt wel een beetje afscheiding want op dit moment weer helemaal verdwenen is groetjes bianca
ja, ik zou dan gewoon wachten tot 1 april... En ik weet niet hoe dat dan zit met de buikpijn, maar van mezelf heb ik ook wel eens t gevoel alsof ik ongesteld moet worden (krampjes) maar dan zijn het mn darmen of blaas die moeilijk doen. Dus dat zou misschien ook nog kunnen? Misschien dat het ook kan door een evt eisprong? Sommigen voelen dat ook heel erg namelijk...