Pas rond de 30 weken kreeg ik een lichte streep, maar ik mag toch hopen dat hij niet TWEE jaar blijft zitten!
bij mijn vorige zwangerschappen geen streep gezien meid, jongen en nu tot nu toe nog niet dus ben benieuwd of hij nu wel gaat komen
Bij mij al in de eerste paar weken in de zwangerschap, heel licht onder de navel. Nu is het wel duidelijk te zien, en nog steeds onder de navel. Heb wel heel veel 'dons'haar op m'n buik erbij gekregen, dat vind ik wel eigenaardig, maar niet erg. We krijgen een jochie, wie weet dat het daarmee te maken heeft, geen idee.
jeps, bij mij zit hij onder mijn navel maar ik weet niet precies wanneer ik hem voor het eerst spotte. Hij zit er in elk geval al een flink aantal weken.
Bij mij pas sinds de 34e week, onder mijn navel bijna niks te zien en boven mijn navel een scheve heeeel lichtbruine streep...
Zo rond de 30 weken is de streep weer zichtbaar geworden, de vorige keer ook rond deze tijd. Hij is wel heel licht.
Bij mij is die heeeeeel licht.. en heeeeeeeeeel licht loopt ie door boven mijn navel. Maar het is zo licht, ik moest ook echt goed kijken. Ik krijg een meisje (als ik de 20 weken echo mag geloven )
Bij mij kwam de streep rond week 25.....vind hem niet lelijk hoor, misschien ook omdat ik weet dat die streep wel weggaat hihi. Ben best trots op mijn streepje hihihi....kijk maar..... Buik met 36 weken (ben nu 38,1): Bekijk bijlage 1535 Groetjes, Wendy
Ik heb de streep vanaf de 21 weken echt duidelijk op mijn buik staan. en ik krijg een jongen en heb ook duidelijke donkere haren rond mijn navel wat alleen maar meer wordt ..
rond week 9 ofzo en we verwachten een meisje hoop toch wel dat hij wel weer lichter word vind niet erg aantrekkelijk
ik heb een lichte streep tot me navel , al vanaf week 5 ongeveer.. is tot nu toe niet donkerder geworden, maar denk zelf dat dat nog wel zal gebeuren eigenlijk..
Bij mij issie sinds een week of drie aanwezig. Je moet goed kijken, maar hij zit er wel. Daarnaast is de huid rond mijn naveltje nu ineens een heeeel stuk lichter! Heel apart!
Ik heb altijd al onder mn navel een hele lichte streep gehad. Nu met de zwangerschap is ie donkerder geworden en loopt ie helemaal door tot bijna aan mn borsten. Vanaf wanneer dat gebeurt is weet ik niet.. We krijgen overigens een meisje, maar ik denk dat dat wel duidelijk is in mn onderschrift