Wanneer sproetjes/ moedervlekken?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Druif78, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Aaron heeft er 1 en die kreeg hij toen hij 18-19 maanden was.
    Sproeten nog niet ontdekt. Ik heb wel sproeten dus 50% kans dat hij het ook krijgt ;).

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier heeft ze alleen een pigmentvlekje op haar gezichtje, vlakbij haar slaap.
    Die zat er na een paar maanden.
    Ik heb wel aardig wat moedervlekjes op mn armen en sproeten dus ben benieuwd of zij ze ook krijgt.

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Sam heeft sproetjes (net als mama). Sinds deze zomer worden ze steeds duidelijker, op z'n neusje en wangen. Mama staat helemaal vol....

4. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Robyn heeft al vanaf dat ze een paar maanden oud is 2 moedervlekken op haar billen. Ik was lekker aan het poetsen en vond het maar raar dat die bruine dingetjes niet weg gingen. TJa dat gaat natuurlijk niet met moedervlekken.
    Nu heeft ze er de afgelopen maanden nog 1 bijgekregen op haar arm.
    Ik zit zelf onder de moedervlekken dus ik verwacht dat er nog een heleboel bijkomen.

5. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Hier heeft ze op elk bovenbeen 1 kleine moedervlek..1tje is echt zo klein als een stipje..sproetjes heb ik hier nog niet ontdekt..

we verwachten nog wel meer moedervlekken en sproetjes aangezien we die zelf ook hebben...

6. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    jamie word bijna 3 en heeft 1 heeeel kleintje op zijn handje. en nu vandaag kwam hij uit bad en heb ik er gevonden op zijn borstbeen :) terwijl ikzelf heeeeelemaal vol sta :) hoop niet dat hij er ook zoveel krijgt

7. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

29 dec 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    Hier heb ik afgelopen week 1 moedervlek ontdekt in haar nek, verder nog niet. Er zullen er waarschijnlijk nog wel meer volgen.

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mijn dochter heeft nu zo´n 6 moedervlekken. De eerste kreeg zij met 1 1-2 jaar geloof ik. Ze zijn er opeens!

9. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jitte heeft een moedervlek op haar onderbeen, ongeveer vanaf dat ze 18 maanden was. Zat ze daar driftig te poetsen met een Zwitsaldoekje: "Poep!!!! Poep!!! Af!!!" :D

Jelle heeft sinds afgelopen zomer sproetjes. Het viel me op toen we op vakantie waren (de hele dag buiten spelen) en ik het zand niet van zijn gezicht afkreeg. En ik maar poetsen... :D Ter mijn verdediging: Het licht in zo'n caravan is niet om over naar huis te schrijven... :D

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Joris heeft zo'n 6 piepkleine moedervlekjes, de eerste ontdekte we toen hij net 1 was. En sproetjes heeft hij sinds begin deze zomer (dus 4 jaar) op zijn neusje. Heel schattig :D

11. Linda86

Linda86 VIP lid

Milan kreeg z'n eerste moedervlek net na z'n eerste verjaardag en inmiddels heb ik er nog 2 ontdekt. Sproetjes nog niet gezien, maar kan wel komen, ik heb zelf zomersproetjes ;).

Bij Isabelle heb ik nog helemaal niks gevonden, maar ik verwacht wel dat ze sproetjes krijgt, ze heeft ook een beetje oranje-achtig haar.

12. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Moedervlekjes in het eerste jaar, sproetjes verschenen vanaf haar 3e ongeveer, nu heeft ze echt zo'n neus voor sproetjes. ( mijn oudste)

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    mijn oudste zoon heeft er een stuk of 5 schat ik ;). 3 op zijn snoetje (1 donkere iets op zij op zijn voorhoofd, de andere onder zijn oog tegen zijn neus aan, en 1 hele kleine op zijn wang) heeft er 1 op zijn bovenbeen een super schattige ;) en 1 op zijn kuitbeen van het andere been, en 1 op zijn onderrug terhoogte van zijn ruggegraat. Meer heb ik er nog niet gezien ;). en mijn jongste heeft 1 moedervlek precies in de vouw van onderbeen naar voet ;).

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Moedervlekken nog geen een, maar sproetjes begint ze nu wel langzaamaan te krijgen. Ik heb ze bijna overal dus verwacht dat zij ook wel veel zal krijgen.
    Eerste kreeg ze rond haar eerste jaar (op haar oorlel en vlak onder haar oog) en nu krijgt ze er steeds meer bij, beetje bij beetje.
    Ben benieuwd :) Ze heeft verder de huid van haar vader (gelukkig! Dus niet zo'n bleekscheet die snel verbrand zoals mama ;)) dus zal wel erg mooi staan denk ik op een mooi licht gekleurd huidje :)

15. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb sproetjes, en we hebben allebei veel moedervlekken.

Zoonlief (3,5) heeft nog helemaal niks, hij heeft een egaal wit huidje.
    Dochter (1,5) heeft één moedervlekje op haar been. Ik heb eigenlijk het moment gemist waarop ze 'm kreeg, ineens viel hij me op. Volgens mij wel pas na haar eerste verjaardag.

Ik verwacht wel dat het meer zal worden, maar wanneer? Ik heb geen idee.

Deel Deze Pagina