wanneer testen na innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door twigger82, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    hey meiden
    heb gister getest
    resultaat staat in mn album
    maar ben bang dat t een indroger is
    dus ik weet nog niks :(

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Een streep is een streep .. mits ie roze/blauw is (net welke kleur de controle lijn is)
    Grijze strepen zijn vaak indroogstrepen en dus geen positieve streep.

3. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    die zwtesten zijn allemaal (*$*(&#(&$#&$(* (hihi)

4. ben ik met je eens twigger word er ook gek van...

je mag dus pas 10 dagen na je eventuele innesteling testen voor een goed resultaat? jeetje.. stel dat t bij mij dus een innetseling was maandag, dan zou ik pas dinsdag of woensdag mogen testen... :( zou dat de reden zijn dat ik alleen maar lijntjes heb die niemand ziet behalve ik? hahahaha

5. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    ja voor mij is het ook pas dinsdag als ik testen mag pffffffffff grrrrrrrrrrrrrr arrggggggggggghhhhhhhhhh
    maar moet je in mn album kijken
    wat moet je daar nou weer mee

6. ja als ik zon test zou hebben zou mn hart sneller gaan slaan... ik zou in eerste instantie denken postitief.. maar ik heb ook al eens 1 zon test gehad en toch ongi.. daarna had ik wel steeds negatieve testen...
    dus ik weet t niet meid..

de mijne zie jij zeker ook niet he? niemand ziet de mijne hahaha maar in t echt zie ik m toch echt.. :( ik zie ze alle 4 in t echt...

7. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    nee bij jou zie ik ook niks
    ik zal ze eens in psp bekijken oke, kom ik er zo op terug

8. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    ja die je net hebt geplaatst daar zie ik m wel op
    daar hoef ik niet eens voor te kijken in psp ;)

9. :cry: wat ben ik blij dat je dat zegt... maar zeg je dat om lief te doen of zie je m echt hahha ik kan t wel hebben hoor als je m niet ziet.. de test ligt hier naast me en ik zie m vanaf hier al, t lijntje...
    hij is wel erg licht maar iig al heel iets donkerder als de testen van gister en eergister..

10. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Marieke, ik zie alleen streepjes op die dunne zw.testen (weet niet hoe die dingen heten) Maar tis wel heel licht hoor. Ik hoop dat je met een paar dagen dikkere streepjes krijgt!

11. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    ik ga je niet blij maken met een dode mus
    we zitten allemaal in het zelfde schuitje en we willen allemaal horen dat we zwanger zijn
    dus ga ik jou niet valse hoop geven of in de grond schoppen
    op die foto van 10 uur zie ik niks op die dipsticks ook niet maar op die van 12 uur zie ik wel een heel licht lijntje

12. kijk das is mooi :D t is namelijk dezelfde test alleen anders genomen ..de foto dan :D

dus ik ben toch niet helemaal gek hahaha..
    mijn vriend en ik zien ze ook op de dipsticks maar die zijn idd op de foto eigelijk niet te zien..die zijn nog lichter als de kruidvat haha kan je nagaan!

13. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    ja t is heel moeilijk ok de foto's te maken
    mijn test zie je in het echt ook veel beter dan op de foto

14. ja met dat tegenlicht enzo is t gewoon niet te zien.. maar ik vind jou test wel duidelijk hoor.. heb je maar 1 keer getest of heb je al vaker getest?

15. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    ik heb er al meerdere versleten
    maar van kruidvat blijf ik nega krijgen en de rest licht posi
    dus ik heb de kruidvat casette de deur gewezen hihi

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Toen ik de eerste keer zwanger was had ik ook die goedkope cassettes van de kruidvat, terwijl andere testen aangaven dat ik vet zwanger was gaf die goedkope casette geen 2e streepje...
    Ik hoor van anderen dat die bij hen wel weer goed werkten, maar bij mij alvast niet en misschien bij jou ook niet denk ik dan.... :(

17. de kruidvat cassete die was bij mij ook negatief gistermiddag...terwijl de gewone van de kruidvat toch echt wel een streep geeft.. heb nog 1 cassette liggen die doe ik maandagochtend.. maar ik ben er dus ook niet zo tevreden over haha

18. WeegschaalA

17 dec 2006
    68
    0
    0
    Nou mijn bruine vloeien in vanochtend toch overgegaan in echt bloed.. Dus het zal toch wel mn menstruatie zijn..

Een beetje te vroeg..:S marja is beter dan wachten in spanning..

Ik vind het alleen zo vreemd want normaal gesproken heb ik zo'n buikpijn en nu eigenlijk helemaal niets...

Marja is pech gehad!

19. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    balen meis :(

ik heb vanmorgen weer een testje gewaagd maar hij was weer licht positief :D

20. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hoi hoi

Twigger ik vind je test van vrijdag iets duidelijker (maar ook vaagjes) dan die van vandaag. Die van vandaag kan ik heel moeilijk zien, zie een heel vaag grijs lijntje. En die van vrijdag is meer rosig. Zijn het 2 verschillende testen?

Probeer het anders over een paar dagen nog eens. He bah van sommige zwangerschapstesten word je echt gek van zeg. Ik snap niet waarom ze geen testen uitvinden die OF wél een streep aangeven OF géén streep. :rolleyes: Van die vage lijntjes krijg je soms ook wat van. :(

Deel Deze Pagina