WIj hebben het de ouders meteen verteld. De rest van de familie met 6 weken, toen was ik jarig en vond het wel zo leuk om t te vertellen waar iedereen bij was Alle andere mensen (collega's bijv) pas na de laatste echo die we rond 11 weken hadden.
Bij de eerste zwangerschap was ik na 5 weken extreem misselijk met een ziekenhuisopname en bij de tweede zwangerschap was dit al bij 4 weken het geval. Ziekenhuisopname met infuus en sondevoeding. Nou dan kun je het dus niet voor jezelf houden en weet iedereen het. Graag had ik de eerste 3 maanden afgewacht.
Ouders, broertjes en zusjes weten het al, leidinggevenden ook (ik heb me even ziek moeten melden na wat bloedverlies en ik ben nu heel vermoeid, dus ik heb wat extra wensen met betrekking tot mijn rooster), de rest vertellen we het na de derde termijnecho (we zijn dan ruim twaalf weken onderweg). De vorige keer kwamen we er met ruim negen weken achter dat het mis was gegaan, dus we zijn nu een beetje terughoudend. Niet omdat we niet willen dat mensen met ons meeleven, maar wel omdat we het een beetje vervelend vinden als anderen heel blij zijn, terwijl we zelf nog twijfels en angsten hebben. Beide termijnecho's zagen er trouwens wel super uit, dus waarschijnlijk gaat het deze keer wel goed, maar ja... Toch maar effe afwachten...