wanneer weer ongesteld na de bevalling?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door marjonz, 2 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjonz

marjonz Lid

25 okt 2007
    73
    1
    0
    mijn kleine meid is nu bijna 11 weken oud en ik ben nog steeds niet ongesteld geweest!
    heerlijk natuurlijk,maar begin me nu toch een klein beetje ongerust te maken..
    ik weet dat het bij iedereen verschillend is omdat de een bv geeft en de ander niet.
    ik heb 2 weken bv gegeven,en daarna volledig overgegaan op fles voeding.

ik was even benieuwd wat ongeveer de periode van andere meiden hier was voordat je weer ongesteld werd als je geen bv hebt gegeven.

alvast bedankt

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    je kan er niets van zeggen het varieert tussen de 4 weken en 12 maanden soms wel.. nu heb jij "maar" 2 weken BV gegeven dus zal wel sneller op gang komen maar ze is pas 2 maanden en 2 weken oud das echt nog niet zo lang geleden..

Ik was meteen weer strak in schema gelukkig en bij de eerste ook maar vriendinnen van me echt niet zo 123..

Als je toch twijfelt kan je eens bij je huisarts navragen..

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

was na 3 weken al ongesteld, mar nu nog niet meer geweest. Ik ga van een normale cyclus uit dus dan zou ik het weer geweest moeten zijn. Ik denk dat alle hormonen weer goed moeten functioneren zeg maar. Zou me nog geen zorgen maken!

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Na 15 weken! Ik heb 1 week BV gegeven. Ik was ook al bezorgd en heb de HA gebeld. Deze vertelde dat het wel een half jaar kan duren. Geniet er maar van dat het er (nog) niet is. De eerste keer was verschrikkelijk:x!

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jep idd erg pijnlijk en bloederig ;) dan weet je meteen wat je niet heb gemist hahaha

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hahaha ja dat is zeker zo.

7. marjonz

marjonz Lid

25 okt 2007
    73
    1
    0
    nou dan ga ik me geen zorgen maken,
    en genieten dat ik nog nergens last van heb! ha ha

bedankt dames

8. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    hier 8 weken borstvoeding en na 11 weken weer ongi.

9. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hier na beide bevallingen na 3 weken weer ongesteld.
    het kan wel een half jaar duren.

10. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik ben ook benieuwd wanneer mijn menstruatie weer begint.
    Ik ben 2 weken geleden bevallen en verlies nog steeds bloed. Dat schijnt nog 6 weken te kunnen duren hoorde ik van de kraamverzorgster. Maar hoe weet ik nou dalijk het verschil tussen het bloedverlies van de bevalling en mijn menstruatie?
    Ik geef van het begin af aan al flesvoeding trouwens, dus lang zal het niet meer duren. Hoelang duurde het bij jullie dat bloedverlies van de bevalling?

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik geef sinds 2 weken na de bevalling borstvoeding (bv wilde niet lukken doordat ze niet goed aanhapte en ben dus vrij snel naar fv overgestapt, maar vond t toch jammer dat ik dus na 2 weken toch ben begonnen dmv kolven om mn productie op gang te brengen en nu kolf ik dus volledig) dus de eerste 2 weken kreeg Yentle gewoon flesvoeding en in die 2 weken heb ik blijkbaar alweer een eisprong gehad, want na 23 dagen werd ik alweer ongesteld! Nu had ik gisteren weer van die vreemde steken alsof ik een eisprong had, dus we zullen over 11 dagen wel zien of dat daadwerkelijk zo was en of mn cyclus dus weer helemaal terug is ;)

Al zou het door de bv wel onderdrukt kunnen worden, maargoed, mn menstruatie kwam er ook doorheen terwijl ik toen al bv gaf, dus t zou me niks verbazen als alles weer bij t oude is!

12. marjonz

marjonz Lid

25 okt 2007
    73
    1
    0
    ik heb ongeveer 4 weken vrij veel bloedverlies gehad en toen nog 2 weken steeds een beetje.
    dus bij mij duurde het inderdaad 6 weken

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hier ook nog niet (denk ik). Wel een keer een bloeding gehad ongeveer 4 weken na de keizersnee maar ik denk dat nog bij het vloeien hoorde want het duurde maar 3 dagen en deed totaal geen pijn en anders had ik het nu al lang weer moeten worden.
    Ik begin me toch ook een beetje ongerust te maken...

14. marjonz

marjonz Lid

25 okt 2007
    73
    1
    0
    na de reacties hier,heb ik het een beetje van me afgezet.
    denk dat we nog even moeten genieten dat het nog niet zover is. je kunt er toch niks aan doen.
    en ik denk als we ons er druk over gaan maken dat het je lichaam niet helpt

15. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Het komt allemaal vanzelf weer, geniet er nog maar even van :).
    Bij de één duurt het ook langer dan de ander natuurlijk.

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hier pas na een maand of 6 weer. Heb zo;n 4 mnd bv gegeven.

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik werd 4weken erna al ongesteld, heb vorige week mn 2de menstruatie gehad. verbazend snel allemaal, vk en cb stonden raar te kijken dat het zo snel bij mij gaat

moet er wel ff bij zegge dat hij via ks geboren is en ik FV geef, dat maakt ook uit volgens velen

18. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Precies 10 weken na de bevalling. 08.56 is Thomas geboren en 09.30 10 weken later werd ik weer ongesteld. 4 weken borstvoeding gegeven.

19. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hier geen bv, 6 weken na bevalling weer ongesteld.
    Heb na de bevalling 3,5 week gevloeid waarvan de laatste week alleen bij afvegen wat bruinig was.

20. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    hier ook geen BV , was na 3 week weer ongesteld.
    na de bevalling 1.5 week gevloeid ..

Deel Deze Pagina