PMS (Premenstrueel syndroom)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door MissPuma, 29 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben er sinds pas achter dat ik last heb van PMS.
    Ik voelde mezelf al anders nadat Keano geboren was maar had hier nooit geen aandacht aan besteed. Totdat ik in februari ineens een week lang niet kon slapen, eten ik kon alleen maar huilen en was ontzettend angstig.
    Ik ben toen onder behandeling geraakt van een psycholoog, en nu ben ik er eindelijk achter wat het is.
    Ik ben dus ook weer begonnen de pil te gebruiken en hebben we onze wens op een tweede even aan de kant geschoven, eerst weer eens mezelf worden.
    Wat mijn klachten waren: misselijkheid, angsten voor overgeven, niet kunnen slapen, veel malen, woede uitbarstingen, erg emotioneel, schuldig voelen tegenover iedereen voor mijn gedrag.
    Zijn er nog meer vrouwen die hier last van hebben?
    Ik zou het fijn vinden om ervaringen te delen.

Liefs, misspuma

2. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik had hier ook last van maar sind ik de pil heb gebruikt is het eigenlijk zo goed als over alleen een weel voordat de rommel komt ben ik wel angstig en humeurig maar niet zoals het ervoor was.

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb hier ook last van maar ik denk dat het bij mij nog komt door de hormoontjes.
    ik ga ook weer beginnen met de pil en dan maar hopen dat mn humeur weer wat leuker wordt.

liefs doris

4. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ dorisn: Ja, ik denk dat het bij jou inderdaad nog wel door de hormonen komen want je bent immers nog maar pas bevallen.

Met mij gaat het tot nu toe op en af, de ene keer voel ik me kiplekker en de andere keer voel ik me weer down...maak binnenkort een afpsraak met de ha om eens het een en het ander te bespreken.

Liefs, misspuma

Deel Deze Pagina