Na 14 maanden werd ik weer voor het eerst ongesteld. Dat mag van mij nu wel weer zo zijn! (of nog langer, ook geen moeite mee )
Hier nog steeds niet. Rond de 6 mnd geloof ik een dagje wat oud bloedverlies, maar verder niks. @Larreke: je weet dat als je voortdurend inlegkruisjes draagt, het een enorm broeinest van allerlei bacterien wordt?
hier nog steeds nix. Vond het eerst heerlijk, maar wil nu weer zwanger worden... @larreke: continu inlegkruisjes dragen is idd niet goed!
Dat klopt: je hoeft niet ongesteld te worden, maar je cyclus moet wel op gang zijn... en dat merk je twee weken later aan je (eerste) menstruatie Alhoewel er sommige vrouwen schijnen te zijn die op een gegeven moment wel weer een cyclus hebben, maar toch niet ongesteld worden...
Hier op precies 7 maanden vandaag ongesteld geworden... Had gerust nog een paar maanden mogen duren... Enne... die inlegkruisjes worden wel héééél geregeld vervangen hoor!!! Nog geen enge ziektes aan overgehouden hoor! T is allemaal netjes hier beneden
Deze week ongesteld geworden... een jaar na de bevalling. Heeeeerlijk, al die maanden "vrij"! Maar NU: heftiggggg, pfffff, er zijn geen supertampons voor aan te halen, zeg... gebruik er zo 10 op een dag :-S en ik lek continu overal doorheen... khoop dat het snel minder wordt.... Nou eh... ik wil wel weer zwanger raken hoor, al is het alleen maar om niet ongesteld te zijn he hahaha
Na twee maanden en 9 dagen, om precies te zijn. En ik voedde toen ook volledig op verzoek. Gelukkig maar 4 keer geweest, en nu al weer een flinke tijd niet (ruim 32 weken zwanger). Van mij mag het nu wel langer wegblijven.
Hoi Meiden, Ik ben 5 weken na de bevalling weer ongesteld geworden. Het nabloeden was al twee weken gestopt, had gewoon weer heldere afscheiding en toen na 5 weken begon ik weer helder rood (vers bloed dus) te verliezen. Kreeg ook een mega dip in de borstvoeding. Hij wou elk uur drinken en zat ik daar met mijn slappe borsten waar zo goed als niks uitkwam. Verschrikkelijk... Gelukkig duurde dat maar twee dagen. Daarna ben ik niet meer ongesteld geworden, maar heb wel continu ongesteldheidskrampen alsof ik ongesteld ben, of het heel heel gauw ga worden. Ook verlies ik steeds om de paar dagen een heel klein beetje bloed. Hoef er geeneens een inlegkruisje voor in, maar het is wel bloed. Herkend iemand dit? En kan het dat het nou weer gewoon uit blijft voor een paar maanden terwijl ik het al een keer geweest ben? Vind het maar raar... Dan ff off topic, ik heb een nieuw account moeten aanmaken omdat ik met geen mogelijkheid meer ingelogd kwam met mijn oude sinds die verandering met de pagina (ik was vlindertje86 als het iemand nog wat zegt en ben 1 juni van Mathias bevallen) Maar hoe krijg ik mijn banner er op? Ik heb er een aangemaakt maar weet nu niet waar ik hem erop kan zetten.... Alvast bedankt! Oleander
Net ongesteld geweest (8,5 maanden na bevalling). Ik had rond 3,5 maanden een paar druppels verloren dus vals alarm en ergens rond de 6 maanden ook 2 druppels ofzo maar deze keer was het flinke ongi
als ik dat hier zo lees, kan het goed zijn dat t bij mij ook vals alarm is... We zullen zien als t bij een paar druppels blijft of als t echt gaat doorzetten...
Ben na de eerste niet meer ongesteld geweest en toen was ik na 5 maanden alweer zwanger. Na de tweede ben ik na 10 maanden begonnen met de pil ( nog niet ongesteld geweest) en na 2 maanden de pil geslikt te hebben ben ik weer gestopt en was ik zwanger. Dus ng niet echt ongesteld geweest sinds maart 2006 haha
Als dat niet praktisch is... Niet ongi worden en toch zwanger als je dat wil!!! Heerlijk!!! Geef me dat receptje ook maar door, wil ik ook wel
Ja das waar elmo, het (on)geluk mag ook eens keren hé!! Hier ook zwanger door IUI (wel met de tweede poging). Wie weet... enne... t was idd vals alarm, een beetje spotting en t is weer voorbij!
Ik ben 23 dagen na de bevalling alweer ongesteld geworden... Héél snel dus! Maarja, ik heb de eerste 14 dagen kunstvoeding gegeven en kan dus prima in de tussentijd een eisprong gehad hebben weer. Hoop alleen dat ik t nou niet meer wordt aangezien ik nu dus wel bv geef