hoi dames ff vraagje of spinazie is slecht voor zwangerschap? ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger... ik weet het niet of het mag die spinazie? alvast bedankt!
in spinazie zit foliumzuur dus lijkt mij alleen maar goed. Ik heb het zonet nog gegeten. Wacht ik google gelijk even vor je ... komt ie .. Voor zwangere dames ook een zeer goed want spinazie bevat bergen ijzer en daar houden ongeboren kindjes enorm veel van. dus don;t worry en eet smakelijk
je mag alleen spinazie wat al een keer verhit is, niet nog een keer verhitten, maar dat heeft niets met zwanger zijn te maken
Spinazie is hartstikke goed voor je, en zeker tijdens je zwangerschap. Het stikt nl van de ijzer en dat heb je extra nodig ivm mogelijke bloedarmoede tijdens je zwangerschap. Lekker spinazie eten dus
Hoe wil je diepvriesspinazie of spinazie uit een pot heet krijgen? Dat is toch niet rauw/vers in gepakt?
Het gaat erom dat als je spinazie al een keer warm gemaakt hebt om te eten en het is weer afgekoeld, je het dus niet nog een keer weer mag opwarmen.. Dus stel je bent aan t koken en je man/vriend/partner komt 2 uur later thuis en zou alleen moeten eten, hij/zij het niet in de magnetron mag gooien meer bijv. Of als je over hebt dat je het bewaart voor een volgende keer.. Niet doen
Heb ff gegoogled en ik zie het idd Ik had dit altijd 'geleerd' thuis en verder nooit meer gekeken hoe of wat... Zou trouwens ook wel gek zijn als het niet zou mogen, want ze verkopen ook kant-en-klaar-maaltijden met spinazie en die zijn ook al voorgekookt en moet je dus ook weer opwarmen..