Pizza of Shoarma. Vroeger bestelden wij het echt te vaak, zo gemiddeld 1x in de 14 dagen Nu nog 1x per 2 of 3 maanden want naast het feit dat het niet zo gezond is (zeg maar gerust dikmakers) is het ook nog eens behoorlijk aan de prijs.
Egyptisch, heb maar op shoarma gestemd want daar komt het vaak toch op neer bij mijn man (ik eet geen vlees). En anders Chinees, maar die bezorgt niet dus afhaal. Komt ook niet vaak voor dat we dit doen..
Pannenkoeken, italiaans, spareribs. En dat voor een mini dorp . Maar het komt eigenlijk zeer zelden voor dat we iets laten bezorgen.
Vroeger ( lang lang geleden toen we nog geen ouders waren ) bestelde we wekelijks. En vooral heel vaak spareribs, zooooo lekker *kwijl* Maar ook shoarma, pizza eigenlijk alles wat slecht was .. The good old days Oja, en nu? Sporadisch pizza of spareribs. En in plaatst daarvan nu een koelkast vol biologische producten. Wat kan je leven dan ineens veranderen
Wij zitten te wachten op de bestelling. Ik heb een pasta. Dochter een kinderpizza en mijn man ook pizza.
Ik heb door dit topic nu totaal geen zin meer om eten te maken, dus mn man is nu met de meiden naar de chinees om wat lekkers te halen Ik ga de tafel dus maar gauw dekken! (Helaas bezorgt de chinees niet, anders had ik voor deze optie gekozen )
shoarma of pizza. maar heel zelden als we ongezond willen eten halen we meestal friet chinees kun je hier in de omgeving niet laten bezorgen ( helaas voor man want die is gek op chinees eten en ik vind het zooo vies , uh niet zo lekker moet ik zeggen he want eten is nooit vies )
Wij laten nooit eten bezorgen. Wel halen we soms zelf chinees, friet, mac.. maar meestal kook ik zelf