dames mischien niet zo fijn om over te praten maar ik ging net plassen en er hing een witte dikke slijm sliert uit.. wat is dat?
meisje, hou nou op zo te freaken op je eigen lichaam, het kan van alles zijn want iedereen is anders! relax en probeer iets leuks te gaan doen, misschien een paar dagen geen forum zodat je hoofd weer eens aan iets anders dan babies kan denken .....?
nou sorry hoor maar ik heb dat nog nooit gehad en daarbij het is een topic met een vraag.. en als je het erg vind antwoord er dan niet op..
Ik ben het eens met Majkuh... En als antwoord op je vraag, dat is waarschijnlijk gewoon afscheiding...
uhh, sorry hoor, geen reden om zo kattig te doen, ik bedoelde er niets verkeerd mee. je opent topic na topic over hetzelfde en hoeveel je er ook opent, je gaat zonder onderzoek geen uitsluitsel krijgen, ik WEET hoe vervelend dat is en probeer je enkel advies te geven en ik geef wel degelijk antwoord op- je vraag, mijn antwoord is dat iedereen anders is en je het gewoon simpelweg NIET weet op deze wijze, dat dat niet het antwoord is wat je wil horen kan ik weinig aan doen.
ik zou gewoon de echo afwachten en dan zal je meer weten Ik heb wel vaker witte afscheiding, dat is, volgens mij, normaal.
Ook dit is geen aanval, maar als je de zoekfunctie op deze site gebruikt kom je erg veel te weten! En op google kun je ook veel terugvinden! In al die tijd dat ik niet ongi ben geweest heb ik ook van alles gevoeld en bevonden en door te zoeken op internet ben ik veel te weten gekomen! Succes!
sorry voor mijn achterlijke reactie dan.. Maar ik schrok vanmiddag gewoon heel erg omdat ik dat zag.. en ik heb niet geklust dus daar kon het niet vanaf komen.. maar sorry dat ik zo reageerde
Maak je niet druk meis, waarschijnlijk gewoon afschieding wat de andere al zeggen! Heel vee succes verder, hoop dat je een beetje afleiding hebt en dat je snel je echo hebt, dan heb je eindleijk meer zekerheid!
Zal gewoon afscheiding zijn! Hebben vast wel meer meiden last van, ik ook... Niks ernstig! Heel normaal! Geen paniek! Maar doe eerst even rustig aan, en wacht die echo af. Dan weet je meer. Inderdaad gewoon even op google kijken en de zoekfunctie van deze site is ook heel handig.
Zullen we het gezellig houden. TS is misschien een beetje onzeker. Het valt op dat het wel weer dezelfde meiden zijn, die raar reageren. Jammer! Groetjes Elvira