Hallo hallo, Ik ben dit weekend ontzettend verwend door mijn vriendinnen! Ze hadden een showerparty georganiseerd en ik wist gewoon van NIETS! Ik ben nog nooit zo verwend en verrast Mijn vriend wist er ook van en heeft gewoon heel braaf zijn mon gehouden Nu wil ik dus iets terug doen.. jullie leuke ideeen om ze te bedanken? Liefs
Wat leuk Misschien is t leuk om uitgebreid voor ze te koken? Of ze uit te nodigen om lekker te gourmetten bij jullie thuis oid? Als het lekker weer is bbq-en, zulk soort dingen zou ik zelf doen denk ik Ik zou niet zo snel een kadootje oid kopen, want het was de bedoeling dat jij verwent zou worden
Wat leuk dat ze dat voor je gedaan hebben! Weet niet of ik iets zou doen om ze te bedanken. Het was natuurlijk een verassing voor jou. Maar anders zou ik ze denk ik uitnodigen om gezellig wat te komen drinken bij jou thuis. Niks bijzonders en toch gezellig. xxx Suzie P.s. wat betekend de afkorting iod? Heb het al zo vaak zien staan maar kan nergens vinden wat dit nou betekend . (zal wel iets heel simpels zijn)
Ze bedanken door gewoon bedankt te zeggen. Ze hebben je dit feestje gegeven omdat je zwanger bent.Ze verwachten ook niks terug lijkt me. Anders zou je ook iedereen moeten bedanken met iets als je een vrijgezellenfeest krijgt. Ik denk dat je verraste hoofd en dat ze je een leuke dag hebben gegeven al genoeg dankbaarheid is voor hen. dat zou voor mij in iedergeval gelden