Ik ben de hele dag een beetje aan het rommelen geweest. Beetje opgeruimd in huis, met de kleine bezig geweest, gekookt, filmpje gekeken, en tussendoor even op ZP snuffelen.
Ik ben aan het bedenken wat ik met mijn 2 gewonnen kaarten van de 9-maandenbeurs ga doen. (Heb namelijk vorige week al kaartjes gekocht, want ik dacht dat ik toch niet zou winnen...)
Ben de hele dag bezig geweest aan mijn afstudeerscriptie, maar ben nu helemaal gaar... dus maar even naar ZP gesurfd ter ontspanning!
Ik zit nu naar de teletubbies te kijken met mijn zoontje, die even zielig is. Loopt namelijk weer te spugen
beterschap voor je zoontje tascha Ik hang op de bank met de laptop aan en de uri geller show op de achtergrond. Nog een weekje alleen thuis..
Ik ben nu even lekker aan het lezen hier en zometeen spring ik nog even in de douche en ga dan lekker slapen!
Ik geniet van een concert van Coldplay en een halve liter Amstel en lees ondertussen mijn eigen babyboek. Damn, hoe mijn moeder dat omschrijft, het zou zo mijn eigen dochter kunnen zijn.
Zit met de laptop op schoot, beetje surfen en tv kijken.. Net de Pfaffs, nu het nieuws, dan nog ff wat vaat in de vaatwasser zetten, was in de wasmachine doen en naar bed! Moet er 07.30 weer uit. X
Zit me te vervelen op mijn werk! gelukkis is er ZP, maar er is nog weinig leven, iedereen slaapt zeker nog
hopen dat mijn kater zo over is... moet straks weer op verjaardag... auw... (Heb maar 3 wijn gehad, niet eens grote glazen... ben niks meer gewend..)
Ik lig nu nog lekker in bed met mijn laptop beetje surfen en mail checken ZO naar oma, schoonvader en nog naar schoonmoeder om allen het blijde nieuws te vertellen. Ben nu al moe................. Froukje
Beetje doelloos aan t internetten terwijl mn man de toekomstige babykamer aan t uitmesten is (staat helemaal vol met verbouwzooi en gereedschap ed)