Ik heb er een van 6,5L (Een Bestron DSC65; van mijn moeder gekregen jaren geleden) Met de hoeveelheden die ik gebruik zit deze vrijwel vol, dus met een 6L zou ik van alles gewoon net even wat minder doen voor een volle pan. Mocht jouw slowcooker kleiner zijn dan kun je altijd de hoeveelheden aanpassen Oh, ja, het was wel handig geweest als ik bij de lasagnebladen ook een gewicht had gezet. Ik gebruik de glutenvrije lasagnebladen van AH; dit is 250 gr.
Dank je wel kristel, dan pas ik idd de aantallen aan. Heb nog een verspakket vegetarische lasange liggen, die wil ik er eerst in maken van de week. jouw recept gaat op mijn to do lijstje
Massaman rundvleescurry uit de slowcooker met basmatirijst en een Thaise salade van komkommer, mango en veldsla
Gekookte mosselen met een stokbroodje, kruidenboter en sausjes. Voor mijn dochter aardappelkroketjes, rauwkost en een lekkerbekje van de visboer
Mac&Cheese uit de slowcooker met een groene salade (Zodat er toch nog iets gezonds bij zit ) Ik heb het nog nooit gegeten, dus ik ben heel benieuwd! Het hele huis ruikt in ieder geval heerlijk naar kaas (Ik heb de afgelopen 4 maanden een streng hypoallergeen dieet gevolgd i.v.m. het geven van bv en allergieën bij ons zoontje. Hier ben ik inmiddels mee gestopt, dus ik heb wat in te halen als het om o.a. kaas gaat Hopen dus dat het lekker is!)
Wij eten pulled pork op een ciabatta broodje met tomatensoep erbij. De kinderen eten nog een keer worteltjes en krieltjes met evt wat pulled pork erbij.