Gefeliciteerd geef je dochter maar een dikke verjaardag knuffel van mij. k zou dan ook veel patat willen en een dikke sorbet met veel slagroom
Gefeliciteerd Kristel! Hier exit gnocchi, de courgette is kapot Nu gaan we (voor het eerst met dochter) naar de KFC.
Uiteten of mijn man gaat koken. Hij is boodschappen aan het doen met onze dochter. Kristel gefeliciteerd met je dochter!
Misschien al te laat, maar dan weet hè het voor de volgende keer. In de supermarkt heb je lekkere woksausen, ook knoflook.
beter laat dan nooit heb tot nu toe alleen iets van zoetzuur en teriyaki saus gevonden. helaas nog geen knoflook. zondag gaan we mini-wokken dus morgen ff zoeken
Op Zaterdag beetje in de war waren we. We hebben voor het eerst warm gegeten op deze dag . Aard, rodekool, kipfilet . Morgen dag weg dan maar makkelijk of daar iets of als we thuis komen . soep met brood .
Niet nodig... wat een ballentent! Ik heb 10 minuten in de rij en in de hitte (waar was de airco?!) gestaan en het schoot niks op. Teuten met elkaar konden ze wel, ruzie maken zelfs (!) en op hun dooie akkertje de bestellingen opnemen en verwerken. Dat de rij doorliep tot buiten deed ze vrij weinig. Na 10 minuten ben ik dus de rij uitgestapt en zijn we naar de Mac gegaan Vandaag aten we de gnocchi van gisteren, heerlijk!
Bedankt voor de felicitaties! Het werden inderdaad frietjes gister Vandaag een rommelig dagje i.v.m. voorbereidingen voor t verjaardagsfeest morgen en m'n man moest op tijd weg vanavond (draaien op een feest in Duitsland) dus de meiden hebben wat uit de vriezer gekregen - wij maken nog steeds maaltijden voor ze voor dit soort dagen, lekker makkelijk Man zou onderweg wat eten ergens en ik zit nu met een bord Chinees lekker voor de tv (beetje laat doordat ik de kamer nog moest versieren, zometeen weer verder)