ik heb alleen gegeten, manlief was niet thuis, dus maak ik het mezelf lekker makkelijk met zo´n zak van Iglo, met pasta, groente, kip en pestosaus! Jammie..
Ik ga proberen spaghettisaus te maken (als het mij lukt, want eten koken lukt niet meer zo goed de laatste week... )
Hier is vriendlief ook niet thuis vanavond, dus ik ga voor Spruitjes (mag ik anders nooit eten, omdat hij 't vindt stinken). Verder nog gebakken aardappeltjes en biefstuk.
Hmm, iets wat niet te vet is. Heb buikgriep gehad dus even rustig aan. Aardappelen met groente ofzo of iets met rijst denk ik.. Ga hier nog even neuzen, doe vast wel inspiratie op
Heb nog lekker eten over van gisteren (stoofpotje met gehaktballen snijbonen aardappels in tomatensaus en rijst) Het was heerlijk! Bedankt voor het recept Mounia (Toen ik net was bevallen had ze voor ons gekookt en mijn man en ik vonden het heerlijk )
ik wil graag gevulde bladerdeeg met spinazie en gehakt maken ,maar bladerdeeg moet ik dus nog halen en met dit weerregen regen regen ,weet ik niet zeker