Wat heb jij betaald voor je medela freestyle?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door ducky, 16 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ducky

    ducky Bekend lid

    30 aug 2010
    531
    0
    0
    Zuid Holland
    De titel zegt het al :D

    Ik heb nu een swing, en stiekem gun ik het mezelf wel heel erg om toch een freestyle aan te schaffen. Voorlopig wil ik nog een poos voeden en ik hoop ook zeker in de toekomst nog meer kindjes borstvoeding te mogen geven ;)

    Ik heb nu een aanbieding gevonden voor 265 euro inclusief verzenkosten. Ik koop dit soort dingen altijd veel te impulsief :D
    Dus bij deze mijn vraag aan jullie is dit een goede aanbieding? En wat hebben jullie betaald voor jullie NIEUWE freestyle?
     
  2. Kristel86

    Kristel86 VIP lid

    4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik heb er 280 voor betaald bij de Prenatal toen er een actie was met 20% korting op alle kolven :)

    265 is zeker een goede prijs!
     
  3. Jacky78

    Jacky78 Fanatiek lid

    3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Ik heb er ook euro 280 voor betaald.
    Nu is het alleen wel zo dat bij Prenatal je de kolf weer terug zou mogen brengen als je hem uiteindelijk door omstandigheden niet gebruikt. Dat was voor mij wel een fijne bijkomstigheid, aangezien ik voorlopig nog niet eens bevallen ga (maar ik waarschijnlijk de volgende mamma mazzeldagen ik wel al bevallen ben)

    maar je hebt een mooie aanbieding te pakken hoor!
     
  4. ducky

    ducky Bekend lid

    30 aug 2010
    531
    0
    0
    Zuid Holland
    Hi meiden,

    Thnx voor de reacties! Ga ik hem toch maar gauw bestellen denk ik.
    Van het geld dat ik terug krijg vd spaarloonregeling die ik op de valreep geopend heb. Thnx overheid voor mijn nieuwe freestyle :cool:
     
  5. Florabella

    Florabella Fanatiek lid

    8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Waar heb je hem gevonden voor 265?
     
  6. ducky

    ducky Bekend lid

    30 aug 2010
    531
    0
    0
    Zuid Holland
    Bij de geboortewinkel. Die hebben nu een extra kortingsactie en gratis verzending ivm het heropenen vd webshop.

    De kortingscode is: opening
    Ik heb hem zondagnacht besteld en had hem gister in huis!
    Hij is echt super compleet met al die assecoires etc. En heel fijn in gebruik.
    Ik ben nu al fan!

    Succes
     
  7. ducky

    ducky Bekend lid

    30 aug 2010
    531
    0
    0
    Zuid Holland
    Oh trouwens ik schrok nogal vd recensies over deze webshop. Maar na wat meer research kwam ik erachter dat die 2x(2010,2011) 3de geworden isvoor de beste webshop v het jaar award, dus toen durfde ik het wel aan ;)
    Ik heb toen alsnog via paypal besteld uit voorzorg!

    Maar alles was hier keurig verzorgd en super snel geleverd dus.
     
  8. Bertha

    Bertha Bekend lid

    13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    309 euro op borstvoedingtotaal.nl, bij de mensen aan huis gekocht, deze mensen zijn ook lactatiekundige en geven een gratis consult bij aanschaf van een kolf.
     
  9. Sjakie22

    Sjakie22 Bekend lid

    13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland
    Volgens mij is de kolf bij de Geboortwinkel op dit moment duurder dan 265,00 (met code). Weet iemand misschien waar ik een goede deAl kan vinden?

    Hoe zit het met de garantie? Gaat dat via de winkel of rechtstreeks bij Medela?
     
  10. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    325, maar dat is alweer 2 jaar geleden. Heb hem toen weer verkocht uiteindeljik voor 200 euro. Nu ga ik er weer een aanschaffen.
     
  11. moonchild

    moonchild Fanatiek lid

    28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    De actie is inderdaad afgelopen.
    Op deze site worden wat prijzen bijgehouden:

    Medela Freestyle | Borstkolven.net
     
  12. luckey

    luckey VIP lid

    16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Ik heb voor een 2ehands (uiteraard de onderdelen nieuw) 195 betaald... via een lactatiekundige dus ook nog garantie!!!!
    (bovendien zou je dan, als de lactatiekundige meewerkt, die onder lactatiekundige hulp laten vallen die je vervolgens weer vergoedt (kunt) krijgt via je zorgverzekering).......
     

Deel Deze Pagina