Wat hebben jullie vandaag voor leuks/positiefs gedaan/meegemaakt!?

Discussie in 'De lounge' gestart door BeingMommy, 17 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Mag van alles zijn dames!

De kleine die voor het eerst omdraaide..
    Koekjes gebakken..
    Goed gesprek op werk ivm een naderende promotie..
    Wat je vandaag hebt ondernomen met het gezin..

Etcetera!
    Leef je uit..

Hier vandaag een heerlijke dag gehad op de kinderboerderij bij ons in de buurt! Kids hebben heerlijk gespeeld met andere kindjes ook, en alle diertjes bezocht en hallo gezegd. Kortom, zit nog na te glunderen..

2. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Fijn dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad :D

Wij zijn voor het eerst met onze kleine man naar de dierentuin geweest ! Liep met een traantje doorde ingang , eindelijk met kindje naar zo iets toe :) ( hebben 2 jaar op onze boef moeten wachten :) )

Het was een fantastische dag , hebben echt genoten !

3. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Aaahg jt82 dan kan ik me je blijdschap en emotie nog beter voorstellen! Wat fijn!!

Word nog leuker als de kleine ouder word!!
    Geniet ervan..

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Weer zo'n lekker positief topic!

Ik heb vandaag:
    - Samen met mn meisjes papa verrast met een aantal speciale vaderdagkado's! (2 grote canvassen met op elk een eigen foto van de meiden, 2 kleine canvassen die beschilderd zijn met daarbij een handafdrukje van de meiden en een knutselwerkje van oudste dochter van de peuterspeelzaal)
    - Nog snel met mn jongste dochter een handafdrukje op haar schilderijtje gemaakt toen papa aan t douchen was ;) (was er eerder niet aan toegekomen omdat papa steeds in de buurt was :p)
    - Ik heb een superleuk gezin met 3 jonge kinderen op de foto gezet! (ik ben fotografe)
    - Heeeeeeeeeeerlijk geknuffeld met mn meiden; vaste prik een aantal keer per dag :D
    - Enorm genoten van hoe mijn meisjes lekker samen spelen en echt contact met elkaar hebben. Ik heb vaak echt moeite om dan mn traantjes te bedwingen; zo mooi om ze zo samen te zien!

5. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Samen met mijn vriend in een deuk gelegen om een opmerking van mij, vind het zo'n heerlijk gevoel als hij me zo grappig/leuk vind. Geeft hij mij onbewust echt het gevoel dat hij mij gewoon de allerleukste vrouw vind op deze wereld haha!

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Lizzy heeft papa verrast met een paar cadeautjes.
    Samen met manlief gekookt en gegeten...heerlijk!!! (hij is er doordeweeks niet) dus vandaag heerlijk de tijd ervoor genomen.

7. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Leuk topic!

Heel weinig bijzonders gedaan.
    Maar genoten van mijn meisje die spontaan kusjes kwam geven aan mn man...en dat op vaderdag!
    Samen op de trap gezeten terwijl zij haar soepstengel at. Daar gaat ze vaak zitten als ze wat te eten krijgt. Goede zithoogte voor haar. Terwijl ze ook een lekkere stoel heeft hoor ;)

8. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.197
    10.801
    113
    Lief getrakteerd op een high tea bij Dudok, ter ere van onze trouwdag gisteren en het bereiken van de 37 weken-grens van onze dochter!

9. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Gewerkt na een weekje vakantie. Werk als verzorgende dus weer genoeg positiefs gedaan vandaag.

10. Tese

Tese Niet meer actief

We zijn weer eens naar m'n opa geweest en dat was al even geleden. Ben blij dat we geweest zijn want hij geniet zo van z'n achterkleinkinderen!

11. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Mijn man eindelijk zo gek gekregen dat we een IPad gaan kopen!! Zit ik al jaren om te zeuren dus ben heeeeel blij!

Misschien beetje materialistische blijdschap, maar ja:D

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij hebben een hele actieve dag gehad.
    Vanochtend leuk cadeaus uitpakken voor papa, lekker ontbijten. Daarna naar een pretparkje hier in de buurt.
    Het was heerlijk weer, dus zelfs een beetje bruin geworden. Daarna snel naar huis, had een 'nieuwe' droger op de kop getikt via marktplaats.
    Een 3 jaar oude Miele voor.... tromgeroffel..... 40 euro! Whaaa! Daar ga ik 'm toch niet nieuw voor kopen?! Hij werkt super. Ik gebruik de wasdroger bijna nooit meer, alleen als de wasrekken vol hangen :D
    Maar goed, dat was een super koopje, daar hou ik van.
    Einde van de middag hele huis geboend, dus alles blinkt, ook weer zoiets fijn.

En zo naar mijn paard, hopen dat hij een beetje mee wil werken. Nederland zo nog door naar de kwartfinales en mijn dag is perfect.

13. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Wat leuk dames, mooie dag achter de rug dus allemaal!

bagheera moest echt even lachen om jou, want ik begrijp precies wat je bedoeld! Krijg dan echt zo'n raar vlinderig gevoel rondom mijn buik en hart omdat ik leuk gevonden word door mijn man hahahaha. En ga dan maar schaapachtig zitten meelachen!

14. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Thuisgekomen na de derde opname in het ziekenhuis ivm weeen om de drie min, drie cm ontsluiting, en bloedverlies..

Het zet helaas of gelukkig (maar net hoe je het bekijkt) niet door...en ben weer lkr bij mijn mannen thuis :)

15. mamaliesjejuult

mamaliesjejuult Actief lid

7 jul 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn meisje kan alleen rijden met de fiets zonder steunwieltjes:)

16. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.158
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Leuk topic, BeigMommy. Ik ben net als jij lekker naar de kinderboerderij geweest vandaag. Meestal ga ik even alleen met de kleine, maar nu was mijn man er ook bij. Dus dat was dubbel genieten. :)

Ik ben al een paar dagen wat ziekjes en erg moe. Maar ik wilde er nu toch even tussenuit. Ik zal morgen ook weer moeten werken, dus ik wilde even voelen hoe mijn lichaam weer zou reageren op beweging. Ik ben doodmoe, maar heb wel weer genoten!

17. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

15 feb 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag weer heerlijk gereden op 'mijn' paard.
    Eergisteren was het helemaal mis, maar vandaag was alles weer goed, dus ik ben trots op 'mijn' paardje hoe goed ze vooruit gaat.

18. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Ukoldaatje, kan in principe niet meer langer duren dan 6 weken.
    Maar dat zal zo aan je post te zien geen fijn vooruitzicht wezen?
    Succes met de laatste loodjes!

Mamaliesjejuult, wat goed! Hoe oud is de dame in kwestie!?

tupp, beterschap en hopelijk morgen weer fris en fruitig naar je werk kunnen. Oo heerlijk! Ik ben ook vaak alleen met de kids, vanwege drukte van mn man, en mis het dan wel eens. Dus dat dubbelgenieten begrijp ik wel! Heerlijk!

19. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha leuk dat het herkenbaar is:p Ja echt genieten is dat gevoel!

20. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Bagheera, vertel me het geheim en ik ben één en al oor;)
    Mamaliesjejuult, goed zeg! Echt een mooie mijlpaal!!

Vandaag met mijn twee jongens naar het zwembad geweest, de oudste heeft sinds kort een zwemdiploma en die kon lekker los, dus nu durfde ik het wel aan om in in mn eentje met twee kinderen te gaan... 's Middags hebben mijn kinders hun papa verwend met hun knutsels en een nieuwe portemonnee en eind vd middag nog bij schoonouders geweest, daarna patatjes gegeten met t gezin...

Deel Deze Pagina