Jeetje, wat een ontzettend naar bericht... ik voelde de tranen opkomen tijdens het lezen en ik pink er net één voor je weg. Hou vol en ik hoop dat je naast ons ook genoeg steun krijgt van je hubbie. *knuf*
Meid, ik vind t echt vreselijk voor je Ik herken het ook maar al te goed, helaas.. Hier ook elke keer testen die ineens weer lichter/negatief werden en daarna ging ik pas bloeden... Je zult je nu idd waarschijnlijk ontzettend leeg en moedeloos voelen en dat mag... Ik heb ook vaak geroepen "fuck het maar, ik trek dit gezeik gewoon niet langer meer", maar uiteindelijk zul je je echt weer beter gaan voelen, ookal lijkt dat op dit moment onmogelijk.. Neem echt zoveel tijd als jij denkt dat nodig is, laat niemand je vertellen hoe lang dat zou mogen duren. Wat mij overigens hielp steeds was dingen doen die je totaal niet zou doen/mogen tijdens een zwangerschap.. Even 100% aan jezelf denken zeg maar.. Iig heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!
Jeetje Rianne, wat erg! Heel veel sterkte, echt zo rot, ik was al zo blij voor je dat je weer zwanger was. Hopelijk mag het snel weer raak zijn. Liefs! X
Bedankt voor alle lieve woorden dames... Het lijkt wel of ik gewoon ongi ben, zoveel bloed ik Ik neem aan dat mijn cyclus weer begonnen is ?
Heey Rianne, wat vreselijk balen, voor de 2e keer Ik had al gezien dat je weer zwanger was... Heel veel sterkte, zorg goed voor jezelf..
OOO Rianne, Zo zit ik je nog te feliciteren ergens anders. Nu lees ik dat het weer fout is gegaan. Meid ik wens je veel sterkte. Knuffel van mij
hoi meid. ja dit is idd dan gewoon je menstruatie.. je had ook iets voor nod getest toch? dan heb je nu een vmk gehad. en dan vanaf gister ( toen ben je toch begonnen met vloeien?) als eerste dag aanhouden
Hoi Rianne, Heel veel sterkte met dit verlies. Een miskraam hakt er lichamelijk en geestelijk erg in. Geef je lichaam en je gevoel de tijd om dit verlies te verwerken. Heel veel sterkte de komende tijd!
Rianne, het is volkomen k*t. Ik heb het nu 3x meegemaakt en na de laatste keer dacht ik even dat ik mijzelf maar zou laten steriliseren zodat ik het niet nog een keer mee hoefde te maken. Maar, het slijt. Echt. Het wordt na een tijdje minder erg en misschien zie je dan weer een beetje licht. Sterkte gewenst.
Ik ben net iets heel raars verloren.. Een rood doorzichtig belletje van zo'n 4 mm met daaraan sliertjes bloed. Het was geen luchtbelletje, maar wat anders.
sterkte rianne ik had het ook eerst lichte positieve testen en sinds gisteren helemaal niks meer bij mij is het ook weg wens je heel veel sterke