Voor mezelf: nieuwe winterjas (50%korting) Voor vriendlief: nieuwe winterjas (70% korting) Zoontje: zn 1e pet vd smurfen Baby in buik; rompertje met tekst : kleine zus
ojee haha vorige week dochter 1: setje van broek,shirt en vest, spiijkerkuitbroek dochter 2: jurkje zelf: jurkje, tuniek rood met glitter en rose t shirt vandaag bij zeeman dochter 1: rokje shirtje legging, jurkje dochter 2 : rokje en shirtje van dora zoontje: 2 longsleeves mezelf: 2 shirts en legging ik stop er nu weer heel lang mee hihihi
Voor beide kids een nieuwe name-it spijkerbroek. Voor dochter gekleurde longsleeves van h&m en voor zoon eindelijk z'n o zo graage cars pyama. Voor mezelf een aantal weken terug 2 jeans van de WE en shirtjes van de h&m
Als laatste? Deze leuke blazer in t roze Bershka Holland - Blazer Bershka kleuren In t echt is ie rozer (en leuker dus )
2 broeken van pieces, die me nu van mn kont afzakken ( ben hard aan het afvallen ). Maar dat geeft niet, mooi excuus om flink te shoppen.
voor mijzelf was het laatste een zwangerschapsjurk dus dat wordt wel weer eens tijd. Voor beide kids van de week een borgvest van z8
Vandaag even wezen shoppen, resultaat; 3bh's, 2tuniekjes, zwarte legging, 2vestjes, onderjurkje en 3paar oorbellen En voor kids ook nog eens ieder drie nieuwe setjes nieuwe ondergoed en sokken.
Eergisteren besteld bij h&m, 5 spijkerbroeken voor mijzelf... O en gisteren bij v&d sokken voor me dochter
1.5 maand terug.. 4 nieuwe truien, een winterjas, 2 nieuwe broeken, nieuw ondergoed en sokken, 1 nieuwe legging.. Mag ook nu tot in mei geen kleding kopen tenzij iets echt nodig is en kapot.. Wel vandaag een nieuwe tas gekocht, 60% korting, en 1 keer per jaar koop ik we nieuwe tAs..
Vandaag geshopt bij primark.. (eerlijk gezegd niet mijn favo winkel maar voor een keertje wel leuk) gekocht bij primark: *leuk zomers blousje met kort spijkerbroekje voor dochtertje *voor mezelf platte schoentjes voor de zomer, slippers, basic shirtje en lingerie Bij h&m: *een rokje voor mezelf Voor mijn man bij de sting gekocht (mijn favo winkel): *Heel mooi stoer vest *nieuwe spijkerbroek
Voor mezelf: positiekleding van Marktplaats. Heel leuk jurkje met vestje, skinny jeans en 2 leuke shirts. Voor mijn dochter: haar eerste pakje en nog van leuk spul van h&m.
Voor dochter stoer soort bikerjasje en ondergoed Voor mezelf: crèmekleurig bikerjasje, leuk shirtje voor eronder, zwarte skinny en zwarte enkellaarsjes met studs.