Ik denk dat de meeste het vakantiegeld al binnen hebben (is in mei toch?) Nu de vraag wat gaan jullie met het geld doen?
Gestemd op: babyuitzet (morgen ernstig shoppen!!!!) Maar dan blijft er nog best een leuk bedrag over voor de spaarrekening. Oh en de honden gaan voor entingen naar de DA. En heb nog een nieuwe stofzuiger en wat nieuwe kleding gekocht
Staat op de spaarrekening, we gaan wel een paar keer op vakantie maar het vakantie geld gaat gewoon op de grote hoop eigenlijk.
Hier de auto een grote beurt gegeven, en verder wordt er de nieuwe slaapkamer van onze dochter mee ingericht,..
hier staat het nog op de rekening haha. er gaat 400 euro naar fynn zijn spaarrekening 1000 naar onze spaar en de rest hebben we nu besteed aan een nieuwe autostoel voor fynn en een nieuwe camera.de rest gaat waarscheinlijk op aan een speelhuisje en glijbaan voor fynn
Wij willen van de zomer de zolder verbouwen, zodat we daar 2 slaapkamers en een studeerruimte hebben.
De bedoeling was om het geld op de spaarrekening te zetten, maar het zal waarschijnlijk uitgegeven worden aan een andere auto, ivm steeds terugkerende hoge kosten.
Wij zijn net terug van een vakantie Cyprus van 2 weken die we hebben betaald met t vakantiegeld van mijn man
Deel voor het betalen van rekeningen, maar merendeel staat op de spaarrekening! Die ging nogal dicht naar het nulpunt...
Hier hadden we ook wat rekeningen maar die hebben we van het belastinggeld betaald jammer is dat als al het geld naar rekeningen enzo gaat he!
van het vakantiegeld van mijn man gaan we op vakantie, en de rest van wat hij overhoudt en mijn vakantiegeld gaat op de spaarrekening.