Hoi meiden, IK heb even een vraagje. Ik start dadelijk als gastouder en met mijn tweeling is het zoiezo ook wel erg handig! Namelijk: hoe maken jullie de vloer "ff snel" tussendoor schoon? Bijvoorbeeld naar brood eten ofzo. Ik zuig hier 1x per dag maar wil graag iets waar ik ff snel tussendoor mee kan wegvegen. Welk systeem gebruiken jullie?? Ik hoor graag ervaringen, tips etc. Thanks!
Gewoon met een bezem en stoffer en blik Hier 2 katten en een hond en 2 meiden die flink kunnen knoeien met eten ed; ik heb echt geen trek om 6x per dag de stofzuiger erbij te pakken (ik vind 1x per dag genoeg) dus tussendoor veeg ik gewoon even snel met de bezem.
bezem vind ik (gevoelsmatig denk ik hoor) zo onhygienische omdat alles dr in/aan kan blijven plakken? (hihi wij hebben dr geen. Swiffer vind ik ook zelf wel fijn alleen vraag ik me af of je dan beter met een "vaste" stoffige doek er aan kunt kopen die je uit moet wassen of die weg werp dingen...
wegwerp, altijd op voorrraad en lekker makkelijk. Met zo'n uitwasbare doek zit ik er altijd mee dat tie net in de was zit oid.
Ik heb zo'n draadloze steelstofzuiger van electrolux, met een kruimeldief. Heel gemakkelijk voor eventjes tussendoor te stofzuigen of kruimels bijeen te doen. En nog gemakkelijker: mijn zoontje van 2 werkt er ook graag mee