Weet iemand hoe ik een onderschrift kan maken met een weegschaal/BMI ofzo? Misschien motiveert me dat een beetje om af te vallen.
"UW BMI IS 18. U bent te mager. De ideale BMI voor een man van uw lengte is 20.5. De ideale BMI voor een vrouw van uw lengte is 19.39." Tjha verbaasd me niets, ben altijd al "te mager" geweest. Maar voel me gelukkig wel goed, ben nog goed in vorm (kwa sport) en dankzij het sporten hoef ik me volgens de arts niet te veel zorgen te maken. niet aankomen zit in de familie.
19. Ik vind het te licht. Mijn ideale gewicht moet 61.5 kilo zijn, ik weeg nu 57 kilo. Ik wil echt heel graag aankomen.
ik ben van 42 naar 36 gegaan.. inmiddels 18 kilo afgevallen en nog steeds bezig...het is dus nog steeds veel te hoog, maar voel me al veel beter!
Ik denk dat Elmo bedoeld, met 1.60 'mag' je veel minder wegen dan bij bijv. 1.70 om een gezond gewicht te hebben. Bijv. 56 is dan een goed gewicht, maar 66 is weer te zwaar terwijl dat bij 1.70 een prima gewicht is.
voor de zwangerschap isb bmi 20...er staat bij ideaal bij een vrouw van mijn lengte is 20,22 huh maar ik heb nu mn gewicht van mn zwangerschap ingevuld...en het bmi 23 maar ineens is het ideale gewicht 21,42
Mijn BMI is 29. Heeft de Gyn vandaag voor me uitgerekend. Ik mag 25 hebben, dus ik moet mee doen aan een project om af te vallen. Dit i.v.m. zwangerschapswens en MMM hoe of wat hoor ik pas a.s. donderdag, maar ik baal er flink van!!