Ik ben benieuwd of hier ook gamers zijn zoals ik en World of warcraft spelen! Ik speel zelf al 4 jaar en geeft mij de nodige afleiding van het zwanger proberen te worden. Ik ben benieuwd!
Ik! Ik ben een echte wow-nerd Ik speel nu zo'n 4,5 jaar, maar wel met periodes. Soms speel ik weer een tijdje best veel en dan speel ik zo weer maanden niet. Ik speel veelal alleen, maar in de tijd van TBC en WotLK heb ik wel veel geraid met mijn guild. Op t moment speel ik weer bijna niet ivm tijdgebrek; ik heb mn eigen bedrijf sinds begin dit jaar en vrije tijd is vaak ver te zoeken Maar zodra t even kan zit ik klaar hoor! Welke server zit jij op? Waar speel je mee?
Ahh wat leuk, had niet gedacht dat ik zo snel een reactie zou krijgen Mijn main character is mijn holy paladin!En op een mooie nummer 2 plek staat mijn tankje, een blood death knight. Ik heb vroeger op Silvermoon gespeelt, maar dat werd al snel veel te druk en ik moest wachten om uberhaupt online te kunnen komen dus heb een transfer naar Chamber of Aspect gemaakt. Ik zit nu te wachten op de nieuwe uitbereiding mist of pandaria, heb inmiddels Heroic Dragon Soul gedaan, de cataclysmraid dus heb weinig meer te doen. Wat vinden jullie het leukst aan te spel? Ik ben zelf echt gek op goud maken en heb een aardig handeltje op de AH Ik snap dat jullie minder tijd hebben, WoW is een echte tijdverslinder, ik zit er meestal smiddags achter en dan moet ik echt de klok in de gaten houden anders komt manlief alweer thuis en staat er geen eten op tafel. Als iemand zin heeft en nog speelt, stuur me een PBtje dan voeg ik je even toe op WoW. Kunnen we kletsen over te spel en babietjes maken, wat wil een mens nog meer
Ik heb veel geraid tijdens TBC. Daarna een beetje gestopt. Later nog wat gespeeld maar toch gestopt en sinds vorige week weer begonnen na een jaar niet online te zijn geweest, gewoon een beetje questen. Raiden en zo wordt hem niet meer, met 2 kids. Ik speel op Turalyon, alliance. Mijn main is een mage, Skatje Heb ook nog een paladin en een warrior die in de 80 ergens zijn.
Ik speelde het ook (samen met mijn man). Ik ben nu voor de 4e keer gestopt (mijn man is ook gestopt vanwege dat hij het tijdverspilling vond) dit keer het langst. Vorige keren 3-6 maanden en nu al anderhalf jaar. Ik mis het wel af en toe het is best verslavend omdat je er terug naar verlangt af en toe haha. Maar omdat ik kinderen had speelde ik s'middags tijdens hun middagdutje en s'avonds als ze sliepen. Toen ik geen kinderen had was ik pas echt verslaafd en speelde dan echt heel de dag ik heb het nu gewoon te druk met de kinderen en vooral een kleine baby. Misschien ooit in de toekomst weer hihi Ik heb een Ally Mage 83 en een horde mage 85. Verder heb ik wat lagere level chars. Omdat ally nogal dood was op onze server. Je kon/kan ze zowat op 1 hand tellen. Dus horde is mijn main geworden. Het leukste vond ik ook goud sparen (had ook een erg goede handel op ah) en de feestdagen waar je allerlei pets enzo kon sparen & natuurlijk waren raids/nieuwe dungeons ook erg leuk . Er staat nog steeds vrij veel goud op Ik speelde op boulderfist.
Wij (man en ik) hebben pas weer eens een kaart erop gegooid. (gametime) We hadden al maanden niet gespeeld en nu junior 's avonds beter slaapt kunnen we weer lekker gamen. Ik ben zelf erg nieuwsgierig naar pandaria, nog heel even wachten...
Goh dat nog zoveel meiden spelen, had ik niet verwacht Skatje welke guild zit jij? Mijn man heeft ook een character op die server.Die zit in een best wel grote NL guild. Starmoon welke server spelen jullie? Als ik zelf een kindje krijg denk ik ook dat ik stop, kost veel te veel tijd.
Ik heb in Vanilla, TBC en Wrath best fanatiek gespeeld en geraid! Toen in Wrath gestopt en even een paar weken teruggekomen in Cataclysm. Nu van plan om ook Mists of Pandaria even te verkennen! Ik speel voornamelijk een human (later veranderd naar gnome, maar ik denk dat ik haar weer terugverander naar human) Priest op Earthen Ring. Dat is een roleplay server en ik heb dan ook veel geroleplayed vroeger. Jammergenoeg is dat een beetje uitgestorven, één van de redenen waarom ik het wat minder leuk vond later. Ik vind het overigens nog steeds een geweldig spel hoor! Ik heb er mijn grote liefde ontmoet. Een Zweed die 5 jaar geleden besloot om voor mij naar Nederland te verhuizen en nu verwachten we ons eerste kindje! We hadden ook een ontzettend leuke internationale vriendengroep waarvan we met sommigen nog steeds omgaan. Hebben jullie de nieuwe cinematic trailer van Mists of Pandaria al gezien? Die is vandaag uitgekomen. Ik vind het een ontzettend leuk thema, maar nog steeds een beetje raar, haha. En ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe Pokemon feature!
Hier ook een ex- wow gamer... ben begonnen in 2005 toen was WoW nog maar net uit....op Hellscream...zwaar instabiel maar meteen verslaafd. Nu...ja de lol is eraf he...alleen maar grinden voor Ilvl items... als je in een guild wilt moet je bijna een cv en een job interview doen.... Nee het echte oude wow, is niet meer. Toen was een mount helemaal de wereld...ik heb altijd Lock gespeeld en de dreadsteed was echt een achievement om die te krijgen....nu...ach iedereen heeft ze.... Wel ben ik weer een tijdje met achievements bezig geweest dat was wel weer ff leuk....en ook met archeology maar dat duurt zo LAAAANNNNGGG.. Ik moet ook zeggen dat ik er nu geen tijd meer voor heb, getrouwd, kleine dreumes, 2de onderweg...druk druk druk... Maar WOW heeft mij wel door een periode geholpen.... Ik vond mijn werk maar niks, was single en verveelde me vaak..maar dan dacht ik...straks weer naar huis...en kon ik weer verdwijnen in de wereld van WOW..heerlijk... overdag op het werk een gameplan samen stellen en dan s'avonds aan de slag. Ik denk niet dat ik MOP ga halen...maar de wintermaanden komen er weer aan...en ik kan zo weer de kriebels krijgen....dan zit ik er weer een paar maanden in... Ik heb Diablo ook geprobeerd...maar das niet echt mijn ding... ach ja...wie weet..