Zelfgemaakte fruitsalades met banaan, aardbei, kiwi en meloen Elke avond schuif ik een grote bak naar binnen Verder ook ineens vaak melk, veel manderijntjes (die at ik echt nooit) en frieten van de snackbar met heel veel fritesaus *kwijl*
geloof dat de melk toch wel favo nr 1 is bij zwangere dames als ik het zo lees zou dat een reden hebben dat zwangere vrouwen ineens veel melk drinken?
ik eet veeeeel mandarijntjes en elke vrijdag een lekker broodje hamburger met alles erop en eraan van de markt
Nu sinds een week weer smeerkaas....kilo's eet ik ervan weg maar dat kan zo weer over zijn Daarvoor was het mozzarella (nu al paar weken niet meer gehad). Eigenlijk heb ik dat altijd al gehad, dat ik me ergens ziek in kan eten en er dan ineens maanden niet meer naar om kijk. Verder niet iets gehad wat ik alleen tijdens mn zwangerschap veel eet.
eigenlijk helemaal niets.melk drink ik al bijna 3 jaar niet meer ik word er ziek van.dus ik durf het niet. het enige wat niet aan te slepen is zijn maagzuur tabletten maar dat valt nu niet echt in de schijf van 5
hier ook heeeeeel veel melk en van die waterijsjes zonder kleurstof (zo'n staafje zeg maar...) echt heerlijk die dingen!
niet echt een tik maar was voor mn zwangerschap niet echt gek op melk nu wel en ik eet nu per dag 2 of soms 3 sinasappels
Kiwi's en bananenmelk van campina! en drop! zoet zout maakt mij niet uit, jammer genoeg mag je hier niet te veel van
Hierzo was het idd meer melk..in het begin onwijs veel trek in bloemkoolen halverwege tot eind waterijs en voornamelijk de echte raketjes...later was het zo niet aan te slepen en is het ijsklontjes geworden ...al voor de posi test wilde ik al geen chocolade meer...maar dat is na de bevalling helemaal goed gekomen
Ik heb ook zooooo,n trek in een stokbroodje rosbief, nog een paar maanden wachten..of een biefstukje hhhmmm.
Hier ook veeeel melk aaaahhhh lekker, terwijl ik voorheen vaak een pak weg moest gooien omdat hij weer over datum was. En sinasappelsap van coolbest ! In het begin van mijn zwangerschap crackers met oude kaas, heerlijk en vooral geen koffie meer bah, nu af en toe een koffie verkeerd. En ik eet de hele dag door, ben nu 26 weken en 12 kilo aangekomen
Heul vreemd en nie goed nie hahahaha..... maar ik heb zo'n zin in champagne! Ik drink normaal 3 x per jaar (hoogstens!) Maar sinds de kerstborrel op het werk heb ik er zo'n zin in! En dan ook alleen maar zo'n hele "lochte" waar een zacht smaakje aan zit en maar 1 á 1,5 % alcohol ............. Toch vreemd, want elk jaar drink ik 1 glas hiervan tijdens de kerst bij mijn ouders., gewoon voor de sfeer. Maar nu?...... ik lijk wel een alcoholist met mentale afkick verschijnselen! Ik heb dan ook al sinds 2e kerstdag geen fles gezien/aangeraakt Poehpoeh..... Groetjes Cynthia
Melk drink ik ook iets meer maar als ik het niet in huis heb is dat geen ramp. Ik heb eigenlijk geen rare dingen maar ik heb wel de hele dag door trek doe dan maar een extra glas water weg drinken in de hoop dat ik er niet aan toegeef. Wil niet weer 25 kilo aankomen whahaha. Nu zit ik op plus 2,5 kilo. Redelijk netjes
Goh.... nu heb ik vanmorgen de drukte en chaos in de supermarkt en op de weg doorstaan om 2 flessen champagne te scoren..... Is mijn test positef! Kan het kwaad als ik 2 glaasjes champagne drink waar 1,1% alcohol in zit? Groetjes Cynthia
Waarom zou je niet gewoon 1 broodje kunnen nemen? Ik snap iedereen niet zo goed die denken dat je bepaalde dingen totaal niet meer mag eten...Ik had laatst trek in leverworst en heb ook gewoon een paar plakken gegeten hoor! Zolang je dat maar niet elke dag gaat doen of echt super veel. Ik moest ook wel lachen om wat er in zo een zwanger-blad stond, over ontbijtkoek dat je zogenaamd maar een paar plakjes mocht en dan niet elke dag vanwege het kaneel.... Ik had dit aan mijn verloskundige gevraagd en die moest ookal lachen ze zei daar zit zo weinig kaneel in dat het echt geen kwaad kan al eet je een heel pak ontbijtkoek op! Dus meiden geloof ook niet alles wat er in die blaadjes gezegd wordt... Verder heb ik niet echt dingen die ik extreem eet of drink...In het begin heeeeel veel appelsap maar nu eet ik eigenlijk weinig. Sowieso geen warm eten...bleeeegh. Misschien komt het nog een tic hahahah..