Heej meiden Ik ben eigenlijk benieuwd hoelang jullie al aan het klussen waren voor jullie zwanger waren ? charlotte
hoi hoi, wij zijn nu 6 maanden bezig en we zijn nog niet zwanger althans mischien deze keer maar moeten even afwachten. liefs
Eerste keer duurde het 8 maanden, incl. ontpillen. Helaas werd dat een miskraam. Nu weer zwanger. Weer na 8 maanden..
na 3 jaar voor het eerst zwanger, na 4 jaar voor de 2e keer, na 5 jaar voor de 3e keer en na 6 jaar een 4e zwangerschap waar in het 7e jaar mn dochter uit geboren is.
bij sommige derect en bij andere niet mhm ik hoop dat ik er niet te lang over doe zit nu in men eerste ronden
In de 3e ronde was het raak, 4e ronde ook en 5e ronde ook... Helaas is het alledrie deze keren heel snel fout gegaan... Nu in de 11e ronde (vanaf het begin geteld) weer zwanger en tot nu toe gaat het hartstikke goed!
Wij zitten in de 4de ronde... Hopelijk is het deze keer raak... Heb net een maag en darmontsteking achter de rug, ben constant misselijk. Is erg verwarrend, want vraag me af of die misselijkheid misschien niet kan komen omdat ik zwanger ben...? Nog even afwachten maar... Liefs Nanske