Wat mag je tegewoordig nog wel?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Madelieve, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Ok! Fijn! Dank je wel. Ik heb het topic gelezen en er is weer een boel duidelijker.
    Inderdaad is het misschien het beste om aan de gyn te vragen en niet klakkeloos alles van internet aan te nemen.
    Dank je nogmaals! Geeft meer rust en dat kunnen we goed gebruiken.:D

2. Elisa

Elisa Actief lid

6 nov 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    Ik lees het het salami topic maar deze is helaas gesloten. Ik ben echt een salami fanaat en ging er ook vanuit dat supermarkt salami gewoon mocht. Toch heb ik Super de Boer een mailtje gestuurd of het idd geen kwaad kan.
    Helaas kreeg is als antwoord dat ze het eten van salami tijdens de zwangerschap afraden. Het werd vergeleken met filet american. Ik wil geen onrust zaaien maar misschien is het handig een mailtje te sturen naar de fabrikant van de salami of het veilig is. Die van Super de Boer wordt in ieder geval door Super de Boer zelf afgeraden.

3. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    #23 Ann80, 22 feb 2010
    Laatst bewerkt: 22 feb 2010
  4. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Gember? ik heb juist studies gelezen waarbij gember wordt aangeraden tegen de misselijkheid

www.orthoeurope.com
    www.e-gezondheid.be

Ik schrik een beetje want ik drink elke dag een glas ginger ale tegen de misselijkheid....

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Super de Boer volgt de site van het voedingcentrum. En het voedingcentrum weet niet waarom ze dit afraden (heb het gevraagd aan ze en kwamen niet met een goed antwoord'.

Ann80, dat is de juiste instelling! Wat een gezeur zeg dit! Waarom moet op ieder ienieminie slakje zout gelegd worden. Het is allemaal zo'n onzin.

SALAMI is ontiegelijk lang houdbaar... enig idee hoe een bacterie daarin moet overleven????

Deel Deze Pagina