Wat moet ik hier nou weer mee...?

Discussie in 'De lounge' gestart door Slagroomtoetje, 30 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    *Vraagt zich af waarom je vriend dit zomaar doet*

Die meid zou bij mij echt aan het verkeerde adres zijn.. Als ik zou weten dat er een naakte vrouw in MIJN bed zou liggen, die zou ik aan dr haren eruit trekken en de deur uit gooien.
    Mooi niet dat zo iemand bij mij binnenkomt, dat doet ze maar in dr eigen huis, met dr eigen vent ;)

En als die niet kan masseren, dan weet ze wat ze hem voor zn verjaardag kan geven; een cursus masseren!

Bah, ik kan hier gewoon niet inkomen... Vreemd wijf! (die meid, jij niet hoor ;))

Echt hoor, voor eens en voor altijd de deur uit gooien.. En ik zou toch eens met je vent gaan praten hoe hij dit zomaar kan aanvaarden, want dit klinkt niet echt normaal namelijk..

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik zou het je man laten zeggen dat ie er geen interesse in heeft en zijn massages alleen voor jou bedoeld zijn. Dan komt het heel duidelijk over. Als jij er wat van gaat zeggen dan denkt ze misschien dat je jaloers bent en gaat ze het misschien gewoon door met waar ze mee bezig is omdat ze denkt dat je man misschien er toch wel voor in is.

Ik zou het in ieder geval niet toelaten en je man zou het ook niet moeten willen. Als ik je verhaal zo lees dan krijg ik gelijk een beetje het idee van dat programma van menno buch voor ogen. Beetje ranzig. Dus meid als jij het niet ziet zitten, verbieden die handel. Ga maar op je strepen staan, je hebt alle recht.

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Wat een mafkees zeg! Die wil met jou vriend alleen tot rust komen? :evil: Is ze wel goed bij d'r paasei?

Lekker de vriendschap verbreken meid! aan zo'n trut heb je niks,die probeert tussen jullie relatie te komen! :c: En het jou kwalijk nemen dat je met hem gaat trouwen? :) Wat is dat voor een debieltje joh..? :confused: Ze is zwaar jaloers! ;)

En jij hebt hem :p ..Tegen je vriend zeggen dat ie 'r afwimpeld hoor,ik ken dat soort vrouw echt WALGELIJK!

4. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Ik dacht dat ik een rare 'vriendin' had ;)

Maar dit slaat werkelijk alles! Zoiets belachelijks heb ik nog nooit van mijn leven gehoord!
    Hier zou ik niet eens over nadenken....terwijl ik toch al aardig moeilijk gedaan heb over mijn zogenaamde vriendin (zie mijn topic hierover).

Maar hier was ik toch zo klaar meegeweest, is ze helemaal gek geworden. Naakt op jullie bed....gemasseerd worden door jouw verloofde?

Volgens mij spoort ze niet helemaal hoor!

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn

:) ! ! !

Magoed...idd gat van de deur is daar en als je zo nodig n massage nodig hebt.... Dr bestaat zoiets als een goudengids, zoek er een zou ik zeggen!

Dat ze het durft te vragen.....en dan nog zeggen dat ze alleen wil zijn dan met JOU MAN ook nog!?

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nog even tussendoor:

Iedereen valt die "vriendin" wel aan, maar hoe zit het met je vriend?
    Ik snap niet zo goed dat hij het allemaal maar goed vindt en het dus ook gewoon doet :confused: :( :(
    Dat klopt ook niet helemaal hoor!

7. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Er staat toch nergens dat hij het doet?

8. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    wat een rare mensen bestaan er toch :confused:

9. Siem

Siem Actief lid

7 apr 2007
    399
    0
    0
    Ik vind dat van jou vriend ook niet echt kloppen.
    en die 'vriendin' had ik al gelijk de deur uitgeschopt, wat denkt ze wel niet. :confused:

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik maak uit het hele topic op dat hij het wel doet ;)
    Hij zegt ook geen nee...
    En aangezien die "vriendin" steeds zegt dat hij zo goed kan masseren.. Hoe kan ze dat weten als hij het niet doet?

11. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Staat dat de massages bij hun in bed gebeuren en dat ze dan naakt is.

maar eronder staat tot nu toe afgewimpelt ;) dus ik snap de tekst niet zo.

12. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ik snap iets niet, je zegt dat jullie steeds de boot doen afhouden maar hier staat

Dus hij heeft haar al eens gemasseert? Ik vind het iig raar, het is niet zijn beroep en waarom billen masseren? en waarom wilt zij niet dat jij gaat trouwen?

13. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ja morgaine dat had ik ook al ;) net boven je getypt dat ik het ook niet snap. Dus is het wel of niet gebeurt? zo ja! dan vind ik jou vriend/man een hele rare :oops:

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Of het nu wel of niet al gebeurt is, het blijft gewoon raar!
    Als het niet gebeurt is is het raar omdat je vriend niet duidelijk tegen haar is dat hij het absoluut niet gaat doen, anders zou ze niet zo doorzeiken erover...
    Als het wel gebeurt is, tja, sorry dat ik het zeg, maar dan zou ik me echt afvragen hoeveel waarde je vriend hecht aan jullie relatie..
    Het is namelijk te belachelijk voor woorden, vreemde vrouw, naakt in jullie bed?! Dat klopt gewoon niet, hoe je het ook wendt of keert!

(sorry als ik misschien hard over kom, maar ik kan hier gewoon echt niet inkomen... :oops:)

15. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ja het moet wel gebeurt zijn want er staat dat ze weer eens een massage nodig heeft en dat het plaats vond in bed. Zie mijn quote.
    Nee ik vind het echt niet kloppen

16. Lepeltje

Lepeltje Niet meer actief

Kom is voor jezelf op!
    Jij vind dit helemaal niet prettig (wat 100% begrijpelijk is), maar zeg dat dat ook gewoon tegen haar! Het is jou man, jou huis en JOU bed, en daar hoort geen naakte vriendin in te liggen die ondertussen gemasseerd wordt door jou man! :confused:

Sowieso snap ik niet hoe die vriendin dit durft te vragen, en ik zou haar dus ook meteen de deur wijzen!
    En mocht het zo zijn dat je man het in het verleden haar wel eens heeft gemasseerd op jullie bed terwijl ze naakt was..sja dan vind ik dat ook niet echt kloppen en zou ik toch even een hartig woordje met hem spreken!

17. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Nou sorry hoor, maar dit is echt niet normaal! Als zoiets bij mij thuis zou gebeuren, zou ik 'vriend' en 'vriendin' uit het raam gooien.

18. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Zou het ook zeker niet pikken zoiets , ook van mn man niet .. ik bedoel hij kan er toch ook niet op ingaan , of zeggen dat hij niet wil en anders zou ik hem ertoe dwingen dat hij nee zei :x :x wat een lef :rolleyes:

19. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Echt niet dus dat dit zou gebeuren bij mij vriend en een 'vriendin'.
    Genoeg andere masseurs in het land zou ik zeggen!

20. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    wat een ontzettend vreemd verhaal...Wie vraagt nou zoiets?
    *vreemde mensen* <- draait met dr ogen

Deel Deze Pagina