Met 4 weken klopt er nooit een hartje en eind week 5 soms. Meestal vanaf 5 week,6 dagen en dan is het de vraag of je het ziet (kwaliteit apparatuur).
bij 6w en 3 d, was ook de 1e echo voor ons. Frummel was toen 6mm groot. En nu ruim 60 cm haha time flies..
aah wat lief.. ik heb bij me vorige zwangerschap was ik 5 weken en 2 dagen toen kreeg ik een echo met trage hartactie.. de week ernawas het hartje gestopt.. en werd ik gecurreteerd.. daarom hoop ik zoo dat het nu wel goed is
ja meer dan hopen kun je toch niet sorry kan een beetje lullig over komen maar dat is echt niet de bedoeling maar ik heb ook al 4x eerder een hartje gezien en stopte het de laatste keer was helemaal erg was met 7 weken en 3 dagen om kwart voor 2 een echo alles echt helemaal goed nou en s`avonds om half 12 hele baarmoeder leeg dus ja ik zit nu ook van zal het goed gaan of niet maar probeer wel te genieten want als het wel goed gaat heb je er heel veel spijt van dat je geen 1 moment genoten hebt van de eerste 12 weken
mischien niet maar ja je kan wel de hele tijd onzeker blijven maar daar heb je niks aan het kan de hele zwangerschap fout gaan en ja ik weet wel niemand wil dat horen of lezen maar ja zo is het leven nou jammer genoeg
Ik had bij 4w2d een echo om te kijken of we konden zien waar t vruchtje ingenesteld was; dus of t wel in de baarmoeder zat en of mn baarmoederslijmvlies wel dik genoeg was (ivm eerdere miskramen). Alleen was er nog niks te zien van een vruchtje, echt helemaal niks. Met 6w3d kreeg ik weer een echo en toen zagen we t hartje meteen heel stevig kloppen
Onze optie staat er niet bij, we waren namelijk 10.4 weken zwanger voor ik de eerste echo kreeg, en meteen ook het hartje gezien.
het hartje gaat kloppen op dag 24. Het verschilt natuurlijk wanneer je je echo krijgt. (niet teveel naar topics kijken waar de naarste scenarios in voorkomen hoor!)
haha nee doe ik niet.. alvast bedankt voor jullie reacties.. Ik moetzelf tussen 10 en 11 bellen voor een afspraak.. morgen ben ik 5 weken dus ik zal wel pas over 2 tot 3 weken terecht kunnen.. Ben alleen bang dat ik ggeen hartje hoor (beetje bang door me vorige mk) vandaar dat ik even een poll wou maken wanneer de meeste van jullie het hartje al hoorde
En dan nog zie je het vaak niet op een echo. In ziekenhuizen raden ze dan ook aan om een echo te maken voor het zien van hartactie vanaf 6, 5 week zwangerschap. Dan moet er echt een duidelijke hartslag te zien zijn. Daarvoor is het nog erg onzeker! Succes lovecouple! En inderdaad geen nare verhalen enzo lezen.
hier op 12 november positief getest en 4 dagen erna naar gyn, mn waarden stonden aan 15890 en al meteen twee hartjes zien kloppen. dus het kan aan 4 weken