Wat te doen aan kattenoverlast?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lonnie26, 28 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Nee oke maar die honden schijten wel voor me deur, dus bij mijn voortuin, als dat gebeurd spreek ik die gene aan maar ik ga toch dat beestje niet schoppen of slaan ? zou jij hem dan ook binnen gaan houden omdat hij voor de deur bij iemand schijt ? nee doe je ook niet dus waarom zou ik mijn kat dan binnen houden ... ben gekke henkkie niet laat die honden dan ook maar lekker binnen blijven

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    chantal en kristel, ben er klaar mee, jullie vinden mijn mening belachelijk en ik die van jullie, gelukkig wonen we niet bij elkaar in de buurt. ;)

Enne laat een dind duidelijk zijn, ik doe een beest niets aan, geef zelfs veel gld uit om de katten van andere op een vriendelijk manier uit mijn tuin te houden

3. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    nee heb je niet gezegt sorry.. maar als dat gebeurt.. speel ik dus wel eigen rechter..is namelijk mijn erf of in de meeste hun geval jullie achtertuin was meer om te zeggen dat ik zeker wel diervriendelijk ben
    en ik weet zeker dat bij mijn katten een emmer water niet zal helpen hoor haha

4. chantal1984

Dus dan ga je die kat ook van zijn leven beroven ? Nee lekker goed over nagedacht ...

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Gelukkig ruimen hier de meeste hondeneigenaren de poep van hun beestje op.

6. chantal1984

Ik ben er ook klaar mee, sorry dat ik je mening niet kan accepteren ...

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha chantal zie net dat je nog behoorlijk dicht ij mij in de buurt woont, paar km. hihi

8. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Oh ja dat ding ken ik wel, dank je voor je tip. We hebben daarvoor gekeken maar we hebben ook buren die hun katten wel netjes bij zich houden en als wij zo'n ding in de tuin zetten hebben die er waarschijnlijk ook last van omdat dat ding reageert op beweging en de konijnen natuurlijk de hele dag rondlopen. Dus dan horen die katten van de buren de hele dag dat geluid en dat vind ik dan weer vervelend voor die beestjes omdat we daar geen last van hebben. (Als ik het verkeerd heb hoor ik het graag want anders koop ik morgen meteen zo'n ding)

9. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    okee stel je voor je heb de eigenaar aangesproken.. en hij doet het 2 dagen later weer.. sta jij met je voet weer en zo een dikke drol van die zeer aardige hond
    en 3 dagen later weer..
    en jij spreekt de meneer weer aan waarschijnlijk iets minder vriendelijk.. haha
    en wat nou als die meneer dan zegt.. nee ik laat mijn hond hier steeds schijten expres omdat jou katten mjn achtertuin vervuilen en zolang jij je kat los laat lopen in mijn tuin blijf ik dit met mijn hond doen.. is dan eigelijk de meneer zijn goed recht?of toch niet

10. chantal1984

11. chantal1984

waar woon je dan ?

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    we hebben hem hier zo neergezet dat het bereik alleen binnen onze tuin valt, ze moeten binnen zoveel m in de buurt komen. Als onze directe buren dus katten krijgen hebben ze in eigen tuin geen last van het geluid. (de katten dan he)

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    spijkenisse

14. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    ja hij mag toch ook mijn kip afmaken.. mijn eigen katten zullen dit niet doen.. dat weet ik zeker omdat hun zijn opgegroeit met kippen en haanen om zich heen en flink op hun donder kregen als kitten af aan

15. chantal1984

:) daar werk ik

16. chantal1984

laat maar einde discussie !

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha

18. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    hoezo jij geeft commentaar?

19. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Pffff dit vind ik toch wel ver gaan hoor. Lekker appels met peren vergelijken :(

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mandy: Geen een katteneigenaar zal zeggen: Mijn kat MAG andere dieren doodmaken..

Mij zal je dat alvast niet horen zeggen.
    En mijn katten zijn ook opgegroeid met andere beestjes en kregen ook flink op hun donder als ze alleen al in de buurt kwamen van de beestjes.

Maar flink op hun donder is niet een kat afmaken of een kat verwonden.
    Dat kan ook gewoon in een keer heel boos worden (zodat ze goed schrikken) en een tik op hun reet oid ;)

Deel Deze Pagina