Bij een ander onderwerp (weet helaas niet meer welke), las ik dat je zelf billendoekjes kan maken en dat je ook uitwasbare billendoekjes hebt. ik ben erg nieuwsgierig naar beiden, welke ingredienten heb je nodig om het zelf te maken en hoe doe je dat? En waar kan je uitwasbare billendoekjes kopen. Ik las bij dat andere topic ook tegenargumenten als waskosten, maar wassen doe ik toch al en het kan er vast nog wel bij in de trommel. Mijn man gebruikt billendoekjes en snoetenpoetsers. Door zijn handicap heeft hij snel kapotte billen van gewoon toiletpapier. En snoetenpoetsers, daar wast hij zijn gezicht mee. Van gewoon wassen met water en (gezicht)zeep krijgt hij een nog schralere huid dan hij al heeft. Met snoetenpoetsers is dit nauwelijks. Beiden dingen kosten toch nogal wat, al koop ik vaak bij de etos zo'n actiepak met 12 pakken billendoekjes. En gezichtdoekjes, net welke in de aanbieding zijn.
Bedankt, zal vanavond of morgen even goed kijken en lezen. Dom, had dit keer niet eens aan google gedacht