Dames ik ben mij helemaal suf aan het piekeren Zoals ik al eerder had verteld ben ik maandag begonnen met bloedverlies. Donderdagochtend is volgens mij het vruchtje eruitgekomen. De hele dag bloedverlies met stolsels en ook vrijdag veel bloed en stolsels. Dit allemaal geheel pijnloos. Beetje menstruatieachtige pijn. Vandaag heb ik geen bloedverlies meer alleen bruine afscheiding. Vandaag echo gehad bij de verloskundige om te kijken of alles schoon is. Vk zag alleen verdikte baarmoederhalsslijm en de rest zag er schoon uit. Geen bloed of iets. Ze heeft ook de eileiders gecontroleerd en deze zagen er ook goed uit. Maar ze heeft me de volgende opmerking ongerust gemaakt. "Je had een hoge hcg waarde (1340) toem je 4,6 weken zwanger was dus ik wil een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uitsluiten en je moet maandag weer prikken. Ik was helemaal van slag. Ik snapte t niet want ze zei eerst ja ik zie een mooie verdikking dus je was zwanger en het is nu weg. Om vervolgens te zeggen misschien heb je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Google geefr ook niet echt duidelijkheid. Ik ben zo overstuur en denk bij elke steekje en ipijntje oh dit zal t zijn.
Als je t vruchtje verloren bent heb je geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Daarnaast zijn je eileiders gecontroleerd en er zit niks in? Dus waarom nu nog twijfels hebben over een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Bedoeld ze geen mola zwangerschap? Het hcg cijfer wil niet zoveel zeggen na een keer prikken. Dit is bij iedereen verschillend en de marges zijn erg groot. Je bent schoon nu dus zou me daar geen zorgen over maken.