Heerlijk! Je kan het koken, bakken, stomen, wokken, grillen... Je kan er broccolisoep van maken , broccolistamppot, een ovenschotel, een roerbakschotel... Ehm ja, je kan er niet zoveel mee als met garnalen, maar toch nog steeds best een hoop!
Wekelijks word hier wel broccoli gegeten. Gewokt, gekookt.. in een ovenschotel of pasta. Ja hier valt het goed in de smaak
Mwah, ben er niet kapot van, maar ook niet vies ofzo. Door de stamppot wel ok. Verder doe je mij er niet zo’n plezier mee.
Ik snap de hype niet zo eigenlijk. Vind het ietwat overgewaardeerd en begrijp niet waarom iedereen er zo mee wegloopt
Haha ik snapte het ook al niet. Maar OT ik vind het erg lekker, wij eten het regelmatig in verschillende vormen (gestoomd, gewokt, geroerbakt, uit de oven, als soep, etc.).
Een van onze favo groenten. We gebruiken het werkelijk. Soms in de pasta, soms gewoon gekookt bij aardappels en vlees, soms geroerbakt, soms geraspt als een soort rijst, soms rauw. Love it!!! En de kinderen ook. Eigenlijk net als bloemkool.
Zo vind ik het niet lekker naar ik maak wel regelmatig broccolisoep. Dat vind ik dan wel lekker. Dus als iemand tips heeft om broccoli ook op andere manieren lekker te krijgen hoor ik het graag. Ik ben wel een moeilijke
De kinderen vinden het heerlijk! (Een van de weinige groente die ze eten). Ik vind het lekker, mijn man is niet zo enthousiast.
Lekker en wordt hier goed gegeten. Wanneer er gevraagd wordt wat we eten en ik zeg als aarde, boompjes met vogel (aardappelen, broccoli, slavink) weten ze precies wat er wordt bedoeld. Verder ook in rijstvorm, of ik maak broccolitaart. Roerbakken of soep soms ook. Een groente die regelmatig op ons menu staat maar niet wekelijks.....Maar bij ons komt niks wekelijks terug want wij houden van afwisseling.
brr niet lekker. Net als bloemkool trouwens. Stinkt ook echt beiden. In ovenschotels met kaas is het wel oke - maar met kaas kun je alles bijna lekker maken . Toevallig vandaag wat broccoli als 'rijst' in de macaroni verstopt (buiten de gewone macaroni groentes) op verzoek van dochter. Maar het zat héél goed verstopt