Wat vind jij gezeur?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 24 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aries

    Aries Niet meer actief

    Mensen die klagen over astmatische klachten of financiële problemen maar wel roken als een ketter.
     
    Seffie, Kolibrie2, wishfulthinking en 9 anderen vinden dit leuk.
  2. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    sorry! Hahaha. Maar ik heb dus een vriendin. Die zeurt dan dat ze dit en dat nog moet doen maar geen zin heeft. En als ik dan zeg dan doe je het toch morgen? Maar nee dat kan niet want dit en dat...
     
    Gewooniemand, GossipGirlxoxo en citroenrasp vinden dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Herken mezelf echt :roflmao::roflmao::roflmao: en geen sorry, is gewoon een slechte eigenschap :p
     
  4. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Oh dat brengt me op een andere...

    Een kennis van mij. Hypochondriër ten top! En bij alles is ze bang dat ze dood gaat of ziek word. Maar wel roken. Ik kan dat zo niet rijmen in mijn hoofd. Nee ik slik geen pil dat kan borstkanker veroorzaken... uhm wat kan die sigaret dan?! WTF!!! :eek::eek::eek:
     
    Kolibrie2, cosdy, Syane en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Kanarie

    Kanarie Fanatiek lid

    14 mrt 2014
    1.513
    1.555
    113
    Zuid-Holland
    Ik was wat aan typen, en bedacht mij dat als ik het zou plaatsen, ik aan het zeuren ben :roflmao:
     
  6. jojo85

    jojo85 Fanatiek lid

    14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Maar ik kan me wel voorstellen dat je daar nu heel anders over denkt / naar luistert.

    Ik vind ook nog wel dat er een verschil zit tussen hoeveel mensen klagen over dingen als slaapgebrek. De een heeft een hele heftige situatie en moet af en toe even spuien. De ander heeft af en toe een gebroken nacht en klaagt steen en been.
     
  7. Maartt

    Maartt Fanatiek lid

    30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik vind mensen heel snel zeiken en klagen.
    Soms een beetje kortzichtig, en kort door de bocht van mezelf...
     
  8. Zulema

    Zulema Fanatiek lid

    8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Herkenbaar en dat is zo frustrerend als het iemand is van wie je houd
     
    citroenrasp vindt dit leuk.
  9. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.578
    7.198
    113
    Ja die mensen ken ik ook, verschikkelijk :roflmao:
     
    citroenrasp en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  10. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.043
    113
    Vrouw
    rokers die klagen over kortademigheid maar dat roken daar natuurlijk niets mee te maken heeft. Heb 1 cliënt gehad die eerst ventolin gebruikte, voor de peuk aan.... want anders kon ze niet goed inhaleren om vervolgens de hele tijd te klagen over de benauwdheid. Of Samantha in de bijstand, die klaagt over de buitenlanders en dat het hun schuld is dat ze nu bij de voedselbank loop en tegelijk een hijs van der peuk neemt terwijl er 3 honden de riem trekken. Nee Samantha het ligt aan jezelf!

    En de beruchte: let niet op de rommel! Terwijl het huis netjes is haha

    Zo dit lucht op :p
     
    Syane, SAARC, Ysabella en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.043
    113
    Vrouw
    Ik mis 1 nog: als wij zeggen dat we ergens hebben geluncht (jaja voor corona haha) dat schoonzus dan zegt: o leuk... ja daar hebben wij geen geld voor. Jullie hébben wel de luxe van 2 inkomens.

    Ons kind heeft een nestschommel: ooo net wat voor ons kind, maar ja... kunnen we niet betalen he?

    Zoon heeft nieuwe kleren aan: ooo mooi zeg! Ja wij krijgen het gratis via ruilwinkel...

    Mens ga dan zelf ook werken ipv zo klagen!
    (En ze zijn echt niet arm, ze maken andere keuzes zoals naar de homeopaat gaan,bio producten kopen en geitenmelk drinken)
     
    Theezeefje, Iertje81, Paardenbloem en 8 anderen vinden dit leuk.
  12. YaelStone

    YaelStone Fanatiek lid

    5 aug 2019
    2.269
    4.138
    113
    Mijn collega’s die de hele dag klagen over hun lichamelijke klachten. Doe er wat aan of houd op met zeuren.
     
    Gewooniemand, Neuzeke en Evanesco vinden dit leuk.
  13. Kristel86

    Kristel86 VIP lid

    4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ja! Of mensen die überhaupt elk dingetje aangrijpen om te kunnen klagen over zichzelf/hun leven/omstandigheden; zelfs dus een leuke opmerking dat je gewoon ergens lekker gegeten hebt ofzo! :roflmao:
     
    Neuzeke, GroeneBomen en YaelStone vinden dit leuk.
  14. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.242
    5.197
    113
    Als ik me excuseer voor de rommel, dan zeggen mensen altijd: Oh, ik ben wel wat gewend hoor.....
    Ik geloof dat ik niet onder de categorie val waar het huis stiekem spik en span is....:roflmao::roflmao::roflmao:

    Mijn persoonlijke toppunt van gezeur: Ik kan het specifieke verhaaltje niet vinden, maar de strekking is dat God speciaal mij als moeder zou hebben uitgekozen voor mijn speciale kinderen, omdat de beste en meest liefdevolle moeders de enige zijn die dat aankunnen. Ugh, ik houd van mijn kinderen hoor, maar ik geloof dat God een foutje heeft gemaakt dan, ik heb toch echt een burn out ervan (sorry aan degenen die dat gezeur vinden :p). Echt, ik krijg spontaan wurgneigingen elke keer als ik dat slijmerige verhaaltje voorbij zie komen.
     
    soovi, sannever en masami vinden dit leuk.
  15. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    10.783
    15.337
    113
    Vrouw
    Ja de luxe van 2 inkomens en ook zoveel tijd voor uzelf en ontspanning.
    Ja mossel want werken is voetjes omhoog, boekje lezen en koffiepot roeren.
     
    TotalBella en Paardenbloem vinden dit leuk.
  16. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.707
    42.536
    113
    Dan heeft God dus het schijt aan moeders zoals jij en ik:rolleyes::roflmao:
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.
  17. MomK

    MomK Bekend lid

    27 okt 2019
    568
    425
    63
    Ik heb een collega, als ik haar wat werk uit handen wil nemen omdat ik zelf even niets heb is ze gepikeerd omdat dat HAAR werk is. Prima dan doe je het lekker zelf. Vervolgens een half uur later zeuren dat ze zoooveel werk heeft en het niet af gaat krijgen.
     
    Iertje81, Syane, Ysabella en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.578
    7.198
    113
    Ja kan altijd hier op het forum ruziemaken :p
     
  19. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.578
    7.198
    113
    Aan veel lichamelijke klachten kun je niets doen hoor :rolleyes: Was het maar zo makkelijk.

    Vind dat overigens geen vrijbrief om daar dan de hele tijd over te mogen klagen,
    Maar nu stel je het wel te simpel
     
    Paardenbloem en Ysabella vinden dit leuk.
  20. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.043
    113
    Vrouw
    Nou ja ik zit thuis met inkomen dus dat kan ik niet zeggen haha. Ben arbeidsongeschikt maar daar zou ze dan ook weer niet mee willen ruilen aangezien ik revalideren nog harder werken vindt dan regulier werk :p
     

Deel Deze Pagina