Wat voor kapsel heb jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Cherrylein, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb achter kort dat het recht op staat zeg maar soort stekels
    en bovenop wat langer met een schuine pluk naar rechts ogha en de kleur is donker paars ;)

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Momenteel coupe wanhoop(dof, pluizend, vol met blije krullen die dus alle kanten opstaan behalve de goede.
    Normaalgesproken schouderlang, krullend, donkerbuin, laagjes en a-symetrische pony

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik heb heel lang donkerblond haar tot op mijn kont.

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Halflang haar. Net rood geverfd. Probeer het lang te laten groeien al een tijdje. Heb van mezelf slag maar stijl het ook weleens met de stijltang.

5. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Ik heb een bob, die eerst schuin naar voren liep. Nu loopt het nog een heel klein beetje schuin.
    De kleur is donkerbruin, met koperplukjes.
    Hiervoor liep er aan 1 kant een pluk onderdoor, die er dan doorheen viel zeg maar.
    Heb wel altijd minimaal 2 kleuren, anders vind ik het saai. Maar nooit echt knalkleuren, want dat past weer niet bij me.
    O ja en de pony is a-symetrisch.

6. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    De meiden die een bob hebben en de meiden die het kort hebben, hebben jullie een foto/plaatje?

7. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Mijn haar is altijd kort, maar elke keer weer een ander modelletje. Ook mijn haar kleur varieerd nogal vaak. Op dit moment is het kort en warrig in model met een schuine lok. De basis kleur is heel donker bruin tegen het zwart aan en in me lok zitten fel rode strepen. Een vriendin van mij is kapster en die heeft altijd hele leuke ideeen en het mag allemaal van mij. Ze krijgt altijd de vrije hand. Heb zoiets van is het niet mooi, volgende keer beter (is me gelukkig nog nooit gebeurd)

9. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0

Ik heb hier wel een recente foto, maar daar is het niet echt goed op te zien. Ik heb niet echt een foto van mijn achterkant hahaha.

Achter is het dus echt opgeknipt in een bob en dan loopt naar voren een beetje schuin.
    Ik föhn ze altijd als ik ze gewassen heb en verder doe ik ze iedere dag ff met de stijltang, ideaal kapsel, vind ik zelf.

10. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Ik heb ze radicaal af laten knippen maar moet zeggen niet zo handig omdat mijn haar boven op (kruin) steeds naar boven springt. En ben dus steeds bezig om het goed te föhnen terwijl ik daar niet zo'n fan van ben.

Dus we laten het weer groeien, het zit nu voor geen meter.
    Iemand misschien tips om het toch gelijkmatig te laten groeien en toch in model weten te houden :rolleyes: .

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik heb blond haar.

Tot iets verder dan halverwege mn rug en het is stijl, heb er geen coupe or whatever in, mijn moeder knipt altijd mijn haar.

Maar heb sinds Sasha er is, het heel saai altijd in een staart, want zodra zij mijn haar ziet, pfff. Heb zowat al kale plekken hier en daar ;) (ok dat was een grapje) Ze blijft er aan trekken.

12. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    ik heb het typische mamma kapsel a.k.a opstaan, borstel er doorheen en haar in een staart/knot! hahaha!

Als het niet in een staart/knot zit... dan is het tot halverwege me rug, in laagjes... oh en bruin met onze familie kenmerk! nl rechts voor een klein streepje van wit haar! Ga het halverwege mei weer ff verven en puntjes knippen

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Lang bruin/donkerblond haar in lagen.

Meestal draag ik het in een knot.

En anders los.

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ik heb een bobline ;)
    gewoon mijn eigen haar kleur, bruin.
    maar zit er wel aan te denken mijn haar te verven, wel bruin alleen dan wat stralender, vind het nou zo mat.

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

Haha, echt hé?

En ik maar voordat ik zwanger was en tijdens mijn zwangerschap, sjonge jonge, die moeders, dat hoeft toch helemaal niet er zo uit te zien. Nou je wilt niet weten hoe ik er doorgaans uitzie!

Haar in een staart, geen make up op (vergeet ik of heb ik geen tijd voor) makkelijke kleding aan, want geef nog bv en er wordt of overheen gekotst of aangetrokken haha.

Nu ben ik zelf 1 van die moeders, haha.

16. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Lang haar met een pony/lok. Het is donkerblond met coupe soleil. Normaal gesproken ben ik van mezelf blonder, maar door mijn zwangerschap heb ik een zomer niet of nauwelijks in de zon gezeten en daarom ben ik nu best donker geworden.

Ik zag net deze foto van Reese Witherspoon en ik lijk helemaal niet op haar, maar mijn kapsel is wel ongeveer hetzelfde. Alleen dus donkerder: http://www.people.com/people/gallery/0, ... 96,00.html

17. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Je haalt de woorden uit mijn mond!
    Jonge hippe mamma zijn? Ja alleen in het weekend hahaha

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ja als papa thuis is. Hier lieverd, hier heb je Sasha, ik ga even mijn kop polijsten haha. ;)

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik heb op het moment donkerbruin/zwart haar met caramelkleurige highlights erin.

Het is geknipt in grove lagen en de langste laag komt tot de helft van mn rug.
    Aan de voorkant komt t tot ongeveer mn kaak.

Verder heb ik krullen erin van mezelf, maar meestal maak ik het óf helemaal stijl of iets stijler zodat er gewoon een mooie slag in zit.

Ik heb vroeger heel kort haar gehad, maar dat doe ik echt nooit meer! ;)
    Verder nog dreads gehad al een aantal keren (neppe) en dat is altijd wel leuk voor de afwisseling!
    Ik kleur mn haar ook regelmatig (van nature is het rood)

20. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    lang, donkerblond haar, tot halverwege mijn rug. Meestal een staart in, lekker makkelijk ;)

Deel Deze Pagina