Hallo allemaal, Ik las eens dat er wel eens zwangerschapstesten via internet werden aangeboden Nu zat ik eens te kijken, ben nogal een test freak en kost op die manier dus ook een boel centjes, dus wilde eens kijken of er iets op het internet te vinden was Nu zag ik op marktplaats zwangerschapstesten van One step staan. Ik las dat deze testen maar 10mU/l nodig hebben en dat dit bij ong je nod al 100 zou zijn1 Mijn vraag is heeft iemand ervaringen met deze tests? Wil ze graag bestellen als ze betrouwbaar zijn namelijk! Alvast bedankt!
Hey meid Ik heb nog nooit van het merk gehoord, maar de hoeveelheid die die testen nodig hebben is hetzelfde als bij de sensitest ultra en matcare ultra.. En uit ervaring weet ik dat die 'gevoelige' testen dus helemaal niet gevoelig zijn en pas een streep geven op het moment dat een normale test ook een streep geeft... OF zelfs nog later pas.. Dus als ik jou was zou ik het gewoon bij je sensitest testen laten, die izjn ook goedkoop
Het gaat me ook niet zo om de hoeveel hied HCG dat de testen nodig hebben, maar meer omdat ze wat goedkoper waren dacht ik hihi Nromaal gebruik ik altijd als eerste de testen van kruidvat Ook zit ik deze maand te dubben om wel vast wat eerder te testen, volgende week zaterdag Heb dan mijn vrijgezellenfeestje en wil eigenlijk weten of ik dan zwanger ben of niet Maar verder niemand ervaring met deze testen?
Hoi Sterretje, Ik gebruik zowel de ovulatietesten en de zwangerschapstesten van One Step. De Ovulatietesten werken prima en over de zwangerschapstesten kan ik je (jammer genoeg) niks over vertellen. Ze geven zowiezo geen vals pos testen bij mij. Ga er vanuit dat ze prima werken. Ze zijn iig een stuk goedkoper en dat is voor testfreaks , wel net zo prettig... Veel succes, groetjes Elke
hey elke, Super bedankt voor je reactie! Iig iemand die ze gebruikt, daar ben ik erg blij mee, vond het toch een beetje een rare gedachte om iets te kopen waar ik niet zeker van wist of het goede testen zijn of niet! Maar als jij zegt dat je er goede ervaringen mee hebt, dan lijkt mij dat erg positief! Dus dan ga ik ze toch maar bestellen, naar mijn idee ook een stuk geodkoper! En dat is voor mij ook heel handiger haha, wil ook altijd vaak testen hihi! Bedankt! Liefs Ster
Ze zijn goed hoor! alleen de zwangerschapstest nog niet positief gehad dus in iedergeval ook niet vals positief ook geen rare indrooglijntjes enzo en de ovutesten zijn heel goed vind ik