Ik denk al vanaf het begin dat het een jongetje word, en een aantal mensen in mijn omgeving zeggen een meisje...Maakt mij allemaal niet uit, maar ben wel benieuwd of mijn gevoel klopt!
Ik heb zo sterk het gevoel dat het een meid is. Veel in mijn omgeving ook. Mijn hubbie zei eerst Jongen en nu meisje Zal het dan toch een knul zijn. nog twee nachtjes slapen en dan hopen we het te weten.
Mijn vriend en ik dachten in het begin beide een meisje, mijn vriend bleef erbij en ik ging steeds vaker twijfelen. Had op een gegeven moment ook een situatie:had beebje al ong een week niet gevoeld en begon me al lichtelijk zorgen te maken-ookal weet ik dat ik de beeb nog niet elke dag hoef te voelen.'s avonds lag ik toen weer eens met mn handen op mn buik in de hoop van...en jahoor, toen voelde ik weer wat! In mn hoofd zei ik toen: "Goedzo, JOCHIE!" Ik schrok er zelf van en dacht toen helemaal van, nou zou het dan echt een jongen zijn, was dit instinct? En ja, bij de 20 wkn echo bleek er idd een slurfje tussen de benen te zitten
vanaf het moment dat ik het wist dacht me ventje een meisje en ik had het voorgevoel een jongetje.. tja vandaag is het bevestigd het is echt een ventje
Mijn gevoel zegt een meisje, en mijn vriend is ervan overtuigd dat het een jongen is. Ik heb al een meisje, hoop stiekem toch op een jongen Volgende week mag ik voor mijn 21ste week echo dan komen we erachter... spannnnnend!
Ik denk een jongetje, mijn vriend denkt een meisje. Maar op de een of andere manier denk ik dat mijn vriend gelijk heeft. Gek hé
Mijn gevoel zegt een meisje, maar dat dacht ik bij de eerste ook, tot de echo. Een jongen?riep ik haha. Ik was/ben er super blij mee, maar durf ik nu eigenlijk niks te hopen.Mijn zoontje van 3 roept steeds, ik krijg een zusje met strikjes haha. Wie weet, ik kan ik elk geval niet wachten.......
Mijn gevoel zegt heeeel sterk een jongen. Mijn vriend weet zeker dat het een jongen wordt haha. Mijn moeder zegt je hoeft geen jongensnaam te verzinnen want het wordt toch echt een meid.. We zullen zien. We denken om een extra echo te maken met 16 weken.
Wij dachten allebei weer een meisje te krijgen. Nu heb ik alleen een hele andere zwangerschap als bij ons meisie. dus mij gevoel gaat nu naar een baby boy! Manlief blijft bij een meisje. Vindt zichzelf echt een meisjes papa Over 11 weekjes zullen wij het weten.
Ik heb werkelijk waar geen enkel idee, mij kun je alles wijs maken. Er zijn mensen in mijn omgeving die zeker weten dat ik een meisje krijg, maar er zijn er net zo veel die zeker weten dat ik een jongen krijg.
mijn gevoel zegt vanaf week 1 een jongetje... Vriendlief zei vorige week een meisje.. We zullen zien! Ik denk dat wij wachten tot de bevalling. Volgende week een 20 weken echo! Misschien bedenken wij ons nog..
Mijn nieuwe liefde en ik zeiden vooraf altijd, als wij een kindje krijgen wordt het vast een meisje (ik heb al 3 jongens ) Nu het dan zover is, hebben we dat gevoel nog steeds, ook mijn ouders en zus denken het. Zwangerschap is ook heel anders, heb vele andere symptomen, maar voor het zelfde geld is het ook een jongen en daar zijn we zeker zo gelukkig mee We moeten ook nog even wachten, maar willen wel graag weten wat het wordt... dus geduld Liefs
Ik dacht een jongen en me man had geen idee. Afglopen maandag dee 20 weken echo gehad en het is idd een jongen
Ik denk zelf dat het een meisje word, de rest in mijn omgeving (zo ook mijn man) zijn er stellig van overtuigd dat het een jongetje wordt. Ook omdat me buik volgens veel mensen meer naar voren groeit Maar mij maakt het helemaal niet uit hoor, vind het allebei erg leuk.. Volgende week 20weken echo, dan zouden we het kunnen zien. Maar we twijfelen nog steeds of we het willen weten of niet. Als we het weten wil ik niet dat de hele wereld het weet, maar ja je hoeft je dan maar 1x te verspreken....
ik heb al een jongen... en volgens mij wordt dit er weer een... ga er niet naar laten zoeken op de echo... ik vind alles best, zolang het maar gezond is.
denk zelf dat we een meisje krijgen net als bijna iedereen om ons heen.. Mijn man denkt jongen maar alleen omdat dan 1 van ons in iedergeval gelijk heeft Ben benieuwd nog een paar weekjes wachten en dan weten we het!
Ik denk dat het een meisje wordt, mijn vriend denkt ook een meisje.. Vroeger dacht ik altijd mijn 1e kindje wordt een jongetje. Maar nu is dat gevoel toch anders, de meisjes kleertjes in de winkels vind ik veel leuker, en als we het over namen hebben komen er geen jongens namen in ons op. Maar we zullen het wel zien, alles is welkom!