Hoihoi, ik hen net het zwembadje van de kids die al een week buiten staat omgekiept om schoon te maken, maar hier zwommen allemaal kleine beestjes in en het leken werkelijk waar net sperma cellen, een lijntje als lichaam en een kopje erop en echt super veel! weet iemand wat voor beestjes ik bedoel en waar ze vandaan komen? ik kan helaas geen foto laten zien omdat ik geen laptop heb tijdelijk en dus op de foon zit. xxx Adorable
Muggelarven volgens mij. Die beesten groeien in water. Ze zeggen ook vaak dat je potjes en bakken met water achter je huis leeg moet gooien ivm muggelarven.
Whahaha sorry maar ik moet lachen om je topictitel Maar ik weet wat je bedoeld heb het ook weleens gezien maar geen idee hoe ze er komen
haha nav je topic titel zou ik je man eens vragen wat het is en hoe het daar komt Maar ik denk ook muggenlarven.
Ehm, t eerste beestje waar ik aan denk bij de vergelijking met een spermacel is een kikkervisje, maar dat zal het niet geweest zijn?
jaaaaa die 1e foto was het!!!? maargoed dat ik hem leeg heb gemaakt anders stimte het hier van de muggen geloof ik!
hihihi nee geen vieze buurman gelukkig. Hihi sorry voor mijn topic titel maar dit was echt het eerste waar ik aan dacht *erg he* whahaha
Whahaha! Ik zag in het onderwerpenoverzicht dat jij gereageerd had als laatste en t eerste wat ik dacht was: "Wat zou ze nu weer voor iets grappigs gezegd hebben?" En idd, het is weer vermakelijk (Zo, even een veer in je reet )