Ze werden een tijd geleden nog bij de Makro verkocht, maar hier zijn ze uit het assortiment. Ik zie ze tegenwoordig alleen nog maar in Duitsland eigenlijk, bij de Kaufland oa. (al staat me er iets bij dat de Aldi in NL ze ook verkoopt, maar dan van een ander merk en minder lekker ) Mocht iemand ze nog tegenkomen ergens in NL, let me know
De lekkerste pizza's komen uit Zweden. Daar doen ze hem met sla en een bepaalde saus. Echt goddelijk lekker.
van dit soort topics krijg ik nou honger Mijn vaste pizza die ik vaak neem, nou ja altijd.. No 42. * Tomaten saus * Mozzarella * verse tomaten * verse knoflook * verse basilicum * parmezaan
Die is inderdaad ook mjammie... Maar deze vind ik zelf ook heerlijk: Tomatensaus, mozzarella, rucola,rauwe ham.
Mijn favo met stip op nr Pizza met carpaccio, rucola sla, en pijnboompitten van de pizzaboer in de bilt *jam jam* Maar de bolognese van de AH (1 euro) doet het ook goed hoor. Of de pittige salami van Dr oetker ook jummie!
Vindt een pizza met spek, chanpignons en annanas erg lekker! En sinds kort ben ik ook gek op pizza tonijn, dan wel die pizza tonno van casa di mama van dr. oetker want andere pizza tonijn vindt ik dan weer niet lekker..
Aardbeien??? Nog nooit gegeten op een pizza! Straks krijg ik echt nog gekke ideeën van onze Noorderburen (Ik ben een Belgische)
Ham Kaas Salami, en dan wel van ONZE pizzaboer. Heerlijke salade met tonijn erbij en een stokbroodje met zijn zelfgemaakte kruidenboter. Ohhhh, jummie!