Wat zou jij ooit nog eens willen doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door BeingMommy, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Tja vele reizen maken onder anderen naar nieuw Zeeland!
    Een mooi huis na wens [ wat al aardig lukt]

2. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

In nog weer andere landen gaan wonen/werken dan waar ik tot nog toe heb gewoond/gewerkt. Misschien ook eens buiten de EU (tot nu toe staan NL, Engeland, Italie, Duitsland en Frankrijk op mijn lijstje)...

3. Coquelicot

Je mag mijn bezemsteel wel een keertje lenen als je wilt... :D

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Ja hoor komt zij weer aan droge :D

Maar je kunt hier wel logeren hoor om te kijken of Nederland wat is .
    Durf nu weer mensen uit te nodigen :D

5. Coquelicot

Ik vind Nederland altijd leuk, daarom kom ik er ook vaak en graag weer op bezoek. (Heb trouwens héle goede vrienden in Groningen, dus ben ook regelmatig bij jou in de hoek geweest)... Ik zie elders echter dat Marnatman een voetbalfan is, dus ik laat het logeren even achterwege, heb er hier thuis óók al zo één ;)

Ben blij dat je huisje een beetje op orde komt meid, het is niet makkelijk leven temidden van een verbouwing...

6. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ik zou graag kunstgeschiedenis willen studeren. Lerares spaans worden en een liedje inzingen in een studio. Niet om beroemt mee te worden, maar gewoon omdat het me leuk lijkt. Eigenlijk wil nog wel heel erg veel. :D

7. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik zou heel graag ooit nog eens een pension/ asiel op willen zetten voor verwaarloosde, zieke of onherplaatsbare katten.
    Met dit idee loop ik al heel lang.
    Misschien als ik eens de loterij win en me dan helemaal op die beesten hoeven richten.
    Ik heb er nu 2 en dat is genoeg hier in huis.

8. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Een boek schrijven en een zangwedstrijd winnen:D Toch leuk om te kunnen dromen...:)

9. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    - een beagle

10. Coquelicot

Dat is van jongs af aan ook al mijn droom geweest. Helaas heb ik, gebaseerd op mijn zangtalenten, méér kans om Usain Bolt te verslaan tijdens de 100 meter, dan een zangwedstrijd te winnen... En ik ben zo onfit als een zak aardappelen op een chaise longue... :D

11. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Hahaha, ik sta al bekend om mijn zangkunsten op mijn werk in de kinderopvang... Collega's maken me al belachelijk omdat ik volgens hun zo overdreven zing, terwijl ik gewoon mijn best doe voor de kindjes:D Dan ben ik met de kinderen aan het zingen en dan hoor ik mijn collega's alweer gniffelen, hihi:)

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    - Arabisch leren; Ik weet niet waarom, maar om de een of andere reden trekt het mij en vind ik het geweldig klinken die "achter-in-de-keel/op-de-tong-klanken" :D

- Een grote locatie huren (kopen? :D) waar ik allerlei mooie studiosettings en decors kan opbouwen voor geweldige fotoshoots (newborn, baby, kind, volwassenen.... alles eigenlijk!)
    Ik hoop binnen 2-3 jaar iig al zo ver te zijn dat ik mijn huidige fotostudio van thuis naar een andere (grotere en vaste) locatie kan verhuizen, maar wie weet wat de toekomst brengt he ;)

- Een wereldreis maken en lekker touren door heel veel landen en de echte culturen en leefgewoontes leren kennen; niet alleen maar de touristische sh*t.

- De Bijbel volledig lezen (ik ben niet gelovig en heb er ook weinig mee, maar toch boeit het me enorm)

Tja, en verder nog honderden dromen die dromen zullen blijven ;)
    - Beroemd kunstenares worden
    - DJ worden
    - In een prachtig groot landhuis wonen in the middle of nowhere met een (of meerdere? :p) huishoudsters, tuinman, butler, kok... Zodat ik lekker niks hoef te doen en alleen maar kan genieten van mn kinderen en de dingen die ik leuk vind haha :p

Ehhhh ja.. zo kan ik wel even doorgaan... Ik wil zoveel!!

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Om de hoek? mis ben je wel in onze straat geweest lol.
    Maar als jij geen voetbal gek bent vrees ik dat je hier nooit komt want ook ik ben gek van voetbal .

Ach wat de verbouwing betreft komt wel goed met veel geduld . oude gordijnen hangen er eerst weer , we wachten de nieuwe kast even af dan kun je daar meer op bouwen kwa kleur . we willen de grijze kant wat op , of het donker word of licht hangt van de kast af hoe dat staat.
    Hoop dat ie er is voor manlief jarig is in november .

14. Within

Within Niet meer actief

Ik wil ooit 1 keer in mijn leven op een parelwit strand aan de azuurblauwe zee liggen.

15. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Haha Kristel wat leuk!
    Is ook een droom van mij, die ik tot werkelijkheid aan het brengen ben.. Ben nog wat illegaal, maar lezen gaat goed, schrijven iets minder, en begrijpen is helemaal stap voor stap. Leuk he!

16. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Megatattoo laten zetten ( engellen vleugels op de rug ): Maarja de staatsloterij weet ons adres nog steeds niet:D

Tattoo naam MIlan eigen ontwerp: Gaat een deze wkn gebeuren

Eigen huis willen bouwen: Naar onze smaak

Bungyjumpen

OP reis naar australie

Trouwen Natuurlijk: Alhoewel we al wel gepartnert zijn;)

OPleiding willen volgen tot socialtherapeut: Laag pitje,Manlief doet net een studie,naast werk. Dus erg druk

Ballon willen varen: als eerbetoon

Meedoen aan sterren springen hahahahha: Maarja geen VIP;)

17. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Als het kon zou ik nog voor 1 dag met mn opa en oma mee willen maken....na 16 jaar en 9 jaar dat ze er niet meer zijn, mis ik die 2 nog elke dag :(

Verder zou ik graag willen dat mijn man weer gezond werd en de oude man die hij was en als het ons gegeven is nog een broertje of zusje voor Quinten....

Qua dingen doen zou ik graag nog naar machu pichu in Peru willen en naar stonehenge...En een luchtballonvaart, maar kweet niet of ik dat zal durven!

18. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Dromen genoeg hahaha.

Voor een half jaar door Australie en nieuw zeeland reizen staat wel hoog.

Voor nu mijn kinderen gezond en wel op zien groeien.

19. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    mijn grote droom is naar Disney world en dan een prinsessenontbijt met sneeuwwitje, assepoester etc.. het lijkt me geweldig om tussen de prinsessen te zijn! ben bang dat ik blijer ben dan de kleine meisjes daar... :)hahahahaha!
    en ooit met mijn man en dochter naar Tasmanië, ik wil graag naar de geboorteplaats van mijn vader. hij kon zo mooi vertellen over Tasmanië, ik wil het met eigen ogen zien!
    maar eerst maar eens flink centjes sparen dus..

20. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Emigreren naar een ander land, weg uit dit saaie land.

Durf niet omdat ik dan alles en iedereen achter zou moeten laten.

Maar aan de andere kant denk ik, nu kan ik het beter doen want nu zijn de kinderen nog klein..

Deel Deze Pagina