Ik hou van eten.

Discussie in 'De lounge' gestart door Mompelientje, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik word erg shagrijnig als ik een hongergevoel heb, daarom eet ik.
    Iedereen weet dat ik van eten hou. Het is een uit de handgelopen hobbie. Ik hou van boodschappen doen en eten kopen en daarna koken. Ik heb altijd eten in m'n tas. Ik neem zelfs een grote rugzak mee met eten. Bang dat ik honger ga lijden.
    Ik ga ook vaak naar een buffet EAT ALL YOU CAN, ik denk 2 keer in de week. Mensen staan versteld als ik 2 of 3 borden op een avond leeg eet bij een familie diner of bij een vrienden uitje.

Op school eet ik allerlei soorten dingen, dan is het mais uit een blik of walnootjes. Ik ben een emotie eter, als ik me slecht voel eet ik chocolade of chips.
    Wel ben ik een persoon die let op m'n voedsel. Ik mag niet zoveel zout hebben en van suiker word ik erg druk en hyperactief.

Zijn er hier meiden die ook van eten houden?

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik hou ook van eten, maar wel binnen bepaalde grenzen.

Ik weet wanneer ik genoeg heb bijvoorbeeld en dan is het ook goed. Maar ik ga bijvoorbeeld al niet oo vakantie naar een land waar ik weet dat het eten bagger is. Verder kan ik me tijdens het doen van de weekboodschappen ook echt verheugen op de lekkere dingetjes die ik voor mezelf mag kopen. Bij mij wordt het alleen niet zo snel vreten ipv eten, ik kan ook van een beetje lekkers genieten ipv veel..

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik woon in Azië....wij leven om te eten! :D

4. me83

me83 Niet meer actief

jaaaa eten!!! ben er gek op! heb ook vaak honger.. en moet ook echt nog iets eten voor ik naar bed ga anders kan ik niet slapen van het hongergevoel of word ik gewoon steeds wakker.. ben verslaafd aan chocolade:D

moet er wel bij zeggen dat mijn gewicht altijd hetzelfde is en mijn bloeddruk en alles normaal is.. dus dan kan het ook wel;)

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ja ik hou ook heel erg van eten. Vooral hartige en vette dingen helaas...Ben dan ook iets van 15kg te zwaar, kan heel moeilijk maat houden zucht.

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik ook maar kan me heel goed beheersen gelukkig

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Een dag niet lekker gegeten is een dag niet geleefd!!

(gelukkig kom ik er geen gram door aan, dat geluk heb ik dan weer :))

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja ik hou ook van eten.... maar probeer het wel binnen de perken te houden. ben al te zwaar helaas

9. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    I Love it, eten mjam! Het liefst zou ik elke avond een viergangenmenu op tafel zetten. Het is dat er twee kleine donders hier iets minder enthousiast zijn. En dan 's middags een lekker broodje en af en toe een snackje :)
    Ook kan ik wel eens uit verveling wat eten.
    Gelukkig sport ik veel, en is mijn gewicht stabiel en mag er gelukkig nog wel een paar kilootjes bij.

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb geleerd voor kok dus koken is mn passie.

Sta dus ook met liefde in de keuken.

Eten ook maar daar beheers ik me goed in.

11. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ja ik. eten en alles wat er mee te maken heeft (boodschappen doen, koken) is mijn hobby;) ik leef om te eten en niet zo als het hoort eten om te leven;):p

12. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik hou ook van (lekker) eten... Maar kan me gelukkig wel goed beheersen! Als het echt uit de hand dreigt te lopen (lees: een 2e pizza gaat er ook nog wel in), drink ik een groot glas water.

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja ik hou wel van eten en zeker van lekker eten ben wat dat betreft een grote vuilnis bak. En zeker als ik ongesteld moet worden dan trek ik alle kastjes open op zoek naar wat lekkers.

Je kunt mij wakker maken denk voor elk gerecht wel maar voor al voor patat haha ben er verslaafd aan denk ik. Daarom beperk ik het tot een keer per week maar elke dag ik zou het blijven eten.

En weet jij bent nog redelijk jong toch. Probeer er wat aan te doen zo dra je de 100 kilo voorbij bent word het alleen maar moeilijker.

14. Milujem

Milujem Niet meer actief

I love food!

Dat heb ik ook geweten, daarom moet het er nu vanaf :)

Maar ik hou van exotisch koken, ik hou van koken an sig, ik hou van hartige hapjes als kaas en worst, ik hou van gezelligheid tijdens het eten, ik hou van koken voor vrienden en lekker natafelen, ik hou van boodschappen doen, ik hou van nieuwe dingen uitproberen, ik hou van vlees marinades verzinnen en proberen, ik hou van kookprogramma's, ik hou van de genietende gezichten van mensen zodra ze mijn eten eten.

Alles wat met eten te maken heeft, geweldig. Maar nu ik aan de lijn ben heb ik geleerd dat gezond eten ook heel erg lekker kan zijn. Misschien nog wel lekkerder dan ongezond eten!!!

Deel Deze Pagina