Ik ga starten met streep je slank. Nog meer die dit doen? Ik kwam dit topic tegen http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/146599-ervaringen-streep-slank-margriet-2.html maar die is gesloten.
ik ben net begonnen aan mijn 2e periode van 30 dagen. Ik ben nu 5,5 kilo afgevallen Ik moest in het begin echt zoeken naar wat een goed eetpatroon is voor mij. Ik ontbijt nu met Bambix en 200ml Alpro soya light. Dan om 11:00 1 sneetje brood, tussen 13:00 en 14:00 2 sneetjes brood. Tussendoor fruit en vaak nog een cup a soup. Dit werkt voor mij goed, heb geen honger, dat had ik de eerste week wel hoor. En 's avonds ga ik mijn eten ook niet wegen hoor, eet ong. 1,5/2 aardappeltjes, veel groenten en sla en een stukje vlees. Ben benieuwd ook naar andere ervaringen, tips
Ik ben ook bezig met streep je slank.. na de zwangerschap van stef ben ik zo mijn kilo's kwijtgeraakt en hoop dat nu weer te kunnen
Ik heb dit een paar jaar geleden gedaan en ben er 10 kilo mee afgevallen. Ik maakte altijd wel een soort schema voor mezelf, zodat ik wist wat ik kon eten en ging bijna alke avond een stuk wandelen.
Oke, krijg je dat boek als je je registreerd op de site? Want je moet ervoor betalen zag ik. Dat houdt mij een beetje tegen, betalen voor een website..
ik heb iets van 47 nog wat betaald voor een jaar en kreeg de box met 3 boeken. hoe bedoel je Humphy met schema's? bedoel je wat ik eet op een dag?
Ja hoe je dat indeeld. Ik vul het aan het eind van de dag in dus weet dan pas hoe ik zit met de hoeveelheden. Reken je dat vooraf uit?
in het begin streepte ik een paar keer per dag. Ik moest echt nog kijken hoeveel ik mocht op een dag. Nu weet ik wel wat ik mag hebben. En als ik twijfel kijk ik even hoeveel vakjes het kost. Ik houd nu trouwens elke dag vakjes over. Ik ontbijt nu met Bambix, kost het minste vakjes, zo wordt je gaandeweg wel makkelijker.
hoe gaan jullie dan om met de recepten? Ik zie nl. wel vaak recepten in de margriet staan, maar dan hebben ze ingredienten erbij die ik of niet lust, of dan moet je een heleboel kopen terwijl je maar een beetje nodig bent. Mijn man houdt dus absoluut niet van 'rare' dingen op zijn bord. En dingen als olijven, feta, radijsjes en geitenkaas lust ik zelf niet. Is het dan ook wel te doen? Het principe spreekt me namelijk wel erg aan en ook hier mogen er wel wat kiloos af...
Ik ben hier 3 jaar geleden 12 kilo mee afgevallen, na de eerste zwangerschap 6 en nu heb ik de eerste 4 maanden het op gewicht zijn programma gedaan en ben tot nu toe 7 kilo minder aangekomen dan bij de eerste met 25 weken. Na deze bevalling ga ik het zeker weer doen. Recepten pas ik aan met dingen die ik wel lust, de ene groente of de andere maakt niet zo heel veel uit.
de eerste keer met het boek, de laatste keer heb ik de site gedaan maar vind dat er vaak problemen zijn, 2 keer aangemeld, kosten afgeschreven, programma liep na 3 maanden niet goed door, vaak kon ik er niet opkomen. Daarnaast vind ik het kleine eetdagboekje makkelijk om mee te nemen en overal te kunnen zien hoeveel ik gestreept heb. Ik bedacht altijd eerst het avondeten en besloot daarna of ik crackers, brood of een pistoletje als lunch nam en of het zoet of hartig beleg werd. Dat werkte voor mij het beste