Hallo allemaal, Ik ben pas net zwanger (zie banner) en heb sinds gisteren iets vreemds. Eerst moest ik namelijk om de haverklap plassen en nu bijna niet meer. Soms ga ik maar en dan komt er bijna niets uit. Vandaag heb ik (met opzet) wel drie liter water gedronken. Ook om te kijken of ik dan wel moest. En ik moet wel, maar niet zo veel als je zou verwachten. Hebben jullie enig idee hoe het komt? Ik ben sinds gisteren met foliumzuur begonnen, maar ik kan me niet voorstellen dat het daardoor komt. Het lijkt overigens zelfs wel een beetje alsof ik het vocht vasthoud, want vanochtend kreeg ik mijn ene laars moeilijk aan. Maar dat zou ik me kunnen verbeelden. Verder voel ik me nogal stijf (ook gisteren na de yoga-les, terwijl ik me dan natuurlijk juist soepeler zou moeten voelen.) Ik hoop dat jullie me kunnen helpen... Liefs Linda
Ik had dat bij het begin van mijn zwangerschap ook heel erg, heb me toen ook op blaasontsteking laten controleren bij de huisarts,omdat als je zwanger bent krijg je niet altijd pijn bij blaasontsteking,maar bv ook minder plassen. Dat was gelukkig goed. Kan zijn dat door de hormonen je lijf anders gaat reageren. Je urine laten controleren kan nooit kwaad om dingen uit te sluiten,maar denk dat het er toch allemaal bij hoort. Heb nu steeds dat ik denk dat ik in mijn broek plas. ren ik naar de wc,komen er maar 10 druppels uit haha ( ow ja en niezen met een volle blaas tijdens je zwangerschap.. slecht idee !)
hard moeten hoesten is ook geen goed idee..... kwam ik achter ik heb ook mijn urine laten controleren omdat ik weinig moest plassen maar wel buikpijn had, ik had wel een blaasontsteking, en best hardnekkig ook, gelukkig na 2 penicicline kuren ervan af,
Mmm... Ik zit nu even te twijfelen of ik dan zal wachten met bellen (nog even een dagje veel water drinken en kijken wat er gebeurt) of dat ik dat meteen maar zal doen. Als ik een blaasontsteking heb, kan het dan kwaad er mee door te lopen?
zou als ik jou was nu je rine inleverne bij de ha , als je wel een blaasontsteking hebt en je blijft er telang meelopen heb je kans op nierbek ontsteking
idd gewoon even brengen. het is voor hun een routine klus en vinden ze echt niet erg..en jij bent weer gerustgesteld.
Ik heb net gebeld en breng het morgen even langs. Ze wilde nameijk liever ochtendurine... Maar waar haal ik nu een potje vandaan...?
ik deed meestal mijn koelkast uitstruinen.... Maar je kan ze kopen bij de apotheek, die lekken tenminste ook niet als je het wegbrengt
Hey, ik lees hier nu eventjes mee (ben niet zwanger zoals je op banner kan zien) maar ik heb ook heel vaak blaasontsteking. Je kan een potje bij de apotheek of huisarts kopen, maar ik gebruik nog wel eens een lege pot van haarmasker of iets dergelijks Gewoon eerst even goed afwassen en etiket eraf halen...